|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 12 月 12 日 星期二 今日打日記既時候比個日記嚇親,,,, 我以為自己唔知咁 錯左d制.... 個日記冇啦啦變左做中文 -3-" 我覺得好怪tim 今日有3堂電腦又要test 啦 煩到死!!! 不過我都唔溫架啦 亂作一通.... 數學好無聊,,,,, 英文 ms josie 教生字 =.=" 不過小學個時學過 -v-" 普通話考口試,,, 蕉蕉今日比ms lai 抽中左呀.... 成為左其中一位幸運兒 呵呵 中文係到做w.s 噫!!!! ms man 又話個張w.s會即堂交啵,,,, 點知又唔係 >3<" 至先唔咁勤力啦 then 又到左閱讀堂,,,,, 悶到震!!!! 對住本書就想瞓,,,, 因為已經睇晒''''' =.=" 唉! 同菜心一到玩~ 呵呵 今日頌嬲左一陣!!!! =.=" 比我激 嬲左 -0-"""" sor呢!!! >.< today 比一位人兄問 我係咪有like既人,,,, wakaka 大家都想知呢!? 答案係:::::::::::::: ---->有 ---->有 ---->冇 ---->有 ---->.............你估下! (你係咪估有呢? 呵呵) --->冇 ---->有 ------>冇 答案係唔講~ 叻既話應該知道 呵呵-.-" [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 195 | » |