|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 12 月 5 日 星期二 一早個兩堂就係Phy .... 又派卷啦!!! 依一份係最後一份啦 我竟然合格呀好開心!! 雖然係岩岩好~~但都好開心 now 我諗我可以總結d成績lu~~ 呵呵!!! 數學又要小測 錯到,,,,, 唉!! 唔講啦 then 英文勁想瞓~~ Ms lai 個d咁既吹 眠曲,,, 勁正!! 但佢個個爆咪方法都可以將你係夢入面 嚇鬼醒,,,kaka~ 中文 -v-" 調左位!!! 一位助教上左黎代堂 嘜都唔比~ 除左調位!!! 好煩呀佢,,, 人地玩又關佢事 又唔係嘈到佢~~ 多管閒事! 唉..... 社會 無聊左!! 好多 閱報堂~~~~~ 瞓鬼左!!! 好耶冇人知我瞓左,,,,有個好d既4字詞架 我今日都算係""閉目養神""呀!! keke 頌以為我睇newspaper 呵呵!! 勁舒服~~ 瞓醒冇咁tried 呵呵 下次又咁樣先,,, >v<'' 上學期統測成績: 生物: 76/100 中文: 58/100 (>3<要係考試追番) 社會: 77/100 化學: 76/100 中史: 28/50 (e個係溫左=冇溫) 數學: 79/100 英文: 54/62 物理: 22.5/45 (合格就得啦,,呵呵) 地理: 44/60 平均分(冇計錯既話): ~70 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 195 | » |