|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 26 日 星期日 今朝一落到去荼樓就係咁叫野食,,, 好似餓鬼投胎咁...-0-" then 同呀媽go左行新都城,,, 呀媽buy左件33比me呀!! 好耐未試過 跟住go左街市.... buy左隻同$10硬一樣大既龜 隻龜$10咋~ =.="又係女仔!!!! 3隻都係女仔~ 唉..... 下次buy彼隻仔仔先~ >v<" 到左2~3點 開工做功課... 做左一陣~ 就冇做lu,,, then走去buy 絲帶,,,, >u< 好令令架!!! 聽日Ms Josie 話派卷呀~ 好驚!!! >3< 今次我冇溫書 因物理既 關係~ 希望可以過關啦!!! >.<""" 仲有呀 珊珊同曉虹聽日比賽啦!! 係到祝佢 lucky先~ 加油啊 >3< 今日都post左相相呀∼ 如果想睇就上xanga睇啦 >u<" [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 195 | » |