|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 9 日 星期四 今朝番學個時見到佢! oh no ~ 諗住今日都唔會見到佢架啦 點知咁都見到佢 真oh my 囉!!! 都好彩整係 喺番學個時見到佢姐 呵呵,,, 中史講左好多野呀!! e個Ms 教個d野令我勁易記入腦... 地理!!! 睇落去好悶... 但都係要聽書,,, 跟住又到左P.E堂啦 又係傻奸奸咁坐係到..... 唔知做嘜 !!! 有時真係覺得自己幾白痴 都唔屎上 P.E 又著住件P.E衫番黎,,,,, 唉!!!!! then 英文要做作文 test 呀!!! oh no~~~ 唔識作..... 都唔知點落筆好 一時之間冇feeling =.=""" 唉,,, so作個時都係唔知up緊嘜既 生藝.... Ms 話如果整野食就要收$$$$$ 啵! 一係就cut左整野食個邊 >< 唔制!! 我要整野食~~~ 唔想cut 我寧願交$$$$$ 比佢 今堂Ms 叫我地番去整cake 呀 >< 我唔知點整好! 但聽日一定要整好 因為佢生日啦!!!! >v< " yeah 呵呵 又老左 放學同yu 璇一齊番龜既時候,,, 冇啦啦有兩個警察走左埋黎 問左我地兩條問題.... wa ka ka 唔知做嘜呢! ?? [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 195 | » |