Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 11 月 9 日  星期四
作文???!

今朝番學個時見到佢!  oh no ~ 諗住今日都唔會見到佢架啦

點知咁都見到佢 真oh my 囉!!!  都好彩整係 喺番學個時見到佢姐

呵呵,,,   中史講左好多野呀!!  e個Ms 教個d野令我勁易記入腦...

地理!!! 睇落去好悶...  但都係要聽書,,,  跟住又到左P.E堂啦

又係傻奸奸咁坐係到..... 唔知做嘜 !!! 有時真係覺得自己幾白痴

都唔屎上 P.E 又著住件P.E衫番黎,,,,, 唉!!!!!

then 英文要做作文 test 呀!!! oh no~~~ 唔識作..... 都唔知點落筆好

一時之間冇feeling =.="""  唉,,, so作個時都係唔知up緊嘜既

生藝.... Ms 話如果整野食就要收$$$$$ 啵! 一係就cut左整野食個邊

>< 唔制!! 我要整野食~~~  唔想cut 我寧願交$$$$$ 比佢

今堂Ms 叫我地番去整cake 呀 >< 我唔知點整好! 但聽日一定要整好

因為佢生日啦!!!! >v< " yeah  呵呵 又老左

放學同yu 璇一齊番龜既時候,,, 冇啦啦有兩個警察走左埋黎

問左我地兩條問題.... wa ka ka  唔知做嘜呢!  ??

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 195 | »