|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 7 日 星期二 今日我好乖女呀!! 堂堂都好聽話咁聽書... 今日頭兩堂英文呀....... 我個鼻就係個兩堂 冇啦啦 火山爆發.... 粒"倉" 爆鬼左!!!!! 係到流血 -0-"" then Ms. Josie 問個d vocab... 最後個個抽中左菜心答..~ 音樂問書..... 又抽中左菜心答.... wa ka ka 到左數學 今日我放下平時 既心態,,,,, 好正經咁聽書 luch 貧富宴菜心又 抽中左富啵!!! 今日佢好lucky 呀! 中史冇啦啦有隻 蜜蜂飛左入黎.... 到處遊蕩 >v<" 攪到個個到要避難... 地理!! 諗起d唔開心既野 so 係到畫左一陣公仔 就好乖乖咁聽書.... then 頌冇啦啦 話我知點解佢 sleep 係合唔埋隻眼 -0-" 我聽完終於明白lu.... 睇報紙個時,,,,, 冇睇到! 係到呆~ 諗緊唔開心既野 但又喊唔出 勁辛苦!!! >.<" 唉... today 係咁多啦 p.s 菜心生日快樂呀!!! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] « | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 195 | » |