|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 10 月 23 日 星期一 今日係6+2生日呀∼ 係到同佢講番聲∼ 生日快樂 先 呵呵∼ 今日社會堂,,, 關sir 同一個icac既人黎左睇堂∼ 關sir 有幾次都行左過黎∼ 跟住無意中比我睇到佢d牙好((嘔心)) 點解∼∼? =0=" 因為佢好似嘔白泡咁....... 有勁多白色野係個 到!!! 跟住又比我發現原來佢教書 係超激動..... -0-" then 英文∼ ms josie 又有野玩啦,,,,, 堂堂都有野玩!((差唔多)) 正! e啲教書方法∼ 不但令我易上腦! 仲唔覺得悶tim 通識∼ 又睇個d唔知嘜鬼片∼∼ 悶到傻左....>.< 睇完又要do w.s -0-" ∼ 今日冇go 到同 + 2 慶祝 sor 呀~ 在此心感抱歉!!!! >.< ////// tonight 餵魚個時 比條四腳爬爬 嚇親!!! 冇啦啦彈出黎... 仲要大大條 -0-" 今日係咁多∼ !! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 195 | » |