|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 10 月 13 日 星期五 今日一早個2堂就係視藝... 係咁係到抄工作紙既答案!! 放心~係ms比個d... 之後到左數學堂,,, 唔知why 我覺得我對數 一d興趣都冇囉! 可能因為有一個黑我憎既人教掛~ 雖然 佢教得好,,,, 但我勁憎佢 咁當然 係因為一d原因 係榴槤個時我都冇咁憎~~~ 數學.... 中文要企出黎練講野... =0=""" 成為第2個 幸運者.... 出到去勁驚!!! 仲發生左18級大地震 = ="" 講個時仲要講到d野亂晒大龍!!! 自己都唔知自己講緊嘜∼ 同講到邊! 不過 比起F.1 & F.2 個時好左勁多 到左生物... 問書 =0=" 唔識...... 冇溫過~~ 好彩冇問我姐 ! 跟住冇lu! 都係睇newspaper 囉!!! 冇特別... « | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 195 | » |