Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 10 月 7 日  星期六
兩日既日記....

唉~ e篇日記我係有關琴日既事(10月6)....

唔好以為我咁勤力先得架~ 琴日大家都知咩日節啦~

咪就係中秋囉!! 呵呵 琴日朝早幫呀媽剪蝦腳~剪完完走得

11點去neway到唱k去到=="又係我最遲~

oh no!!! 呵~ 跟住就係到 唱歌歌....

跟住每次鄭.. 係到傾電話我地都唱有咁大聲

得咁大聲 呵呵 好玩呀! >v< 跟住 佢唱歌~我同yu

又唔唱 呵呵~ =0=" 點鬼知佢都唔唱~

 佢之後就坐係到打機 冇再唱lu 呵呵

唱完後 佢地就go see 戲~ 但我就係apm到行

行到咁上下 個電話響啦~ =="夠鍾番龜....就係咁就走左lu

之後夜晚9點半先出去玩呀~同呀璇,珊,yu,婷,心,孫

.葉子佢地玩...之後係到睇佢地玩燒蠟蠋  佢地玩完之後

 就go左buy野eat 跟住我就同呂秀講我走lu~ 咁就走左啦!

then call左我家姐問佢地係where....

佢地話係寶康玩緊   去到欣欣<--我二家姐 話出黎接me 

=.=" 睇到原來佢地玩得好癲搞到我到癲左...呵

跟住係到玩燒蠟燭... 我燒到支蠟燭 好thin ~

so我幫佢改左個名~ 叫----- <<纖體蠟燭>>  =0="""

呵 係咪好好聽呢 個名??!  之後同呀妹玩掉波波

=3=" "汁"   波 "汁" 死我啦~ 都"汁"死 微微

>U< 君豬有幾次都係掉左上d草地到~ ==" so我上去

"汁" 個時==" 比d 草既支 整傷左隻腳 -.-" 呵~

玩到差唔多成1點先番~ now~ home到又 多左12

包蠟燭啦 oh my~ =0=" 要咁多做咩呀????!

-----------10月6既日記到此結束-----------

10月7∼ 又玩美國冒險樂園.....

今日我好遲先起身呀∼ 呵是關我琴日好夜先瞓

so我先瞓到咁遲.....  中秋又過左啦~ 呵呵

今日微微又帶我地go 美國冒險樂園啦~ 今buy 左$50

送$40既金幣玩~ 我地玩到又傻左咁啦... 今日我發覺到

我原來唔係比人歧視得最勁個個~ 我呀妹係比人歧視得最勁個個

因我呀妹隻腳既問題~ so  d人就對佢充滿歧視~ 好 cheap囉

個條友 ~ 明明係我地行到去個到玩架ma~ 佢就唔gu .....

仲睇我呀妹由頭睇到落腳~2次! 睇都冇野啦.. 佢地仲要係到

支支沉.... 無奈囉! 好想打佢地呀... 我呀妹唔係人咩???!

你地用d咁既眼光睇人 小心日後有報應......... 我就唔信

e個世界係咁唔公平.. 之後 我家姐聽到之後就 啤住左佢地

之後佢地驚就走左去call左成班人黎...~ 啞埋囉! -0-"

人多蝦人少~ 仲要個個都係到啤鬼住晒....

人地玩緊嗎~ 咁都唔等得????!  唔等得就唔好玩啦~

又要玩???!   你係咪白痴架~? ((唔好掛我講粗俗的說話))

我諗好彩君君見唔到~同埋仲未有一個勁自卑既心姐~

唔~ 我諗今日係玩得最唔開心既一日.....

呵~ 之後我地go左 eat "嘜" 當當~ 唔好味

不過又食!!    一個禮拜食一次 -0-" 肥死我啦

哈哈~ 到左夜晚 食飯~~ 老豆同老媽子好 僵

呀!   我有d驚.....   唔想咁~ >n< 老豆生性d啦...

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 195 | »