|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 10 月 7 日 星期六 唉~ e篇日記我係有關琴日既事(10月6).... 唔好以為我咁勤力先得架~ 琴日大家都知咩日節啦~ 咪就係中秋囉!! 呵呵 琴日朝早幫呀媽剪蝦腳~剪完完走得 11點去neway到唱k去到=="又係我最遲~ oh no!!! 呵~ 跟住就係到 唱歌歌.... 跟住每次鄭.. 係到傾電話我地都唱有咁大聲 得咁大聲 呵呵 好玩呀! >v< 跟住 佢唱歌~我同yu 又唔唱 呵呵~ =0=" 點鬼知佢都唔唱~ 佢之後就坐係到打機 冇再唱lu 呵呵 唱完後 佢地就go see 戲~ 但我就係apm到行 行到咁上下 個電話響啦~ =="夠鍾番龜....就係咁就走左lu 之後夜晚9點半先出去玩呀~同呀璇,珊,yu,婷,心,孫 .葉子佢地玩...之後係到睇佢地玩燒蠟蠋 佢地玩完之後 就go左buy野eat 跟住我就同呂秀講我走lu~ 咁就走左啦! then call左我家姐問佢地係where.... 佢地話係寶康玩緊 去到欣欣<--我二家姐 話出黎接me =.=" 睇到原來佢地玩得好癲搞到我到癲左...呵 跟住係到玩燒蠟燭... 我燒到支蠟燭 好thin ~ so我幫佢改左個名~ 叫----- <<纖體蠟燭>> =0=""" 呵 係咪好好聽呢 個名??! 之後同呀妹玩掉波波 =3=" "汁" 波 "汁" 死我啦~ 都"汁"死 微微 >U< 君豬有幾次都係掉左上d草地到~ ==" so我上去 "汁" 個時==" 比d 草既支 整傷左隻腳 -.-" 呵~ 玩到差唔多成1點先番~ now~ home到又 多左12 包蠟燭啦 oh my~ =0=" 要咁多做咩呀????! -----------10月6既日記到此結束----------- 10月7∼ 又玩美國冒險樂園..... 今日我好遲先起身呀∼ 呵是關我琴日好夜先瞓 so我先瞓到咁遲..... 中秋又過左啦~ 呵呵 今日微微又帶我地go 美國冒險樂園啦~ 今buy 左$50 送$40既金幣玩~ 我地玩到又傻左咁啦... 今日我發覺到 我原來唔係比人歧視得最勁個個~ 我呀妹係比人歧視得最勁個個 因我呀妹隻腳既問題~ so d人就對佢充滿歧視~ 好 cheap囉 個條友 ~ 明明係我地行到去個到玩架ma~ 佢就唔gu ..... 仲睇我呀妹由頭睇到落腳~2次! 睇都冇野啦.. 佢地仲要係到 支支沉.... 無奈囉! 好想打佢地呀... 我呀妹唔係人咩???! 你地用d咁既眼光睇人 小心日後有報應......... 我就唔信 e個世界係咁唔公平.. 之後 我家姐聽到之後就 啤住左佢地 之後佢地驚就走左去call左成班人黎...~ 啞埋囉! -0-" 人多蝦人少~ 仲要個個都係到啤鬼住晒.... 人地玩緊嗎~ 咁都唔等得????! 唔等得就唔好玩啦~ 又要玩???! 你係咪白痴架~? ((唔好掛我講粗俗的說話)) 我諗好彩君君見唔到~同埋仲未有一個勁自卑既心姐~ 唔~ 我諗今日係玩得最唔開心既一日..... 呵~ 之後我地go左 eat "嘜" 當當~ 唔好味 不過又食!! 一個禮拜食一次 -0-" 肥死我啦 哈哈~ 到左夜晚 食飯~~ 老豆同老媽子好 僵 呀! 我有d驚..... 唔想咁~ >n< 老豆生性d啦... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 195 | » |