|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 10 月 25 日 星期三 今日又有家政堂啦∼ 正!!! 又整野食..... 今日ms 話整個"夠"叫腸肉卷 既野!!! 哈哈~~ 今日我叻左啦,,,, 冇比佢個名令我諗 其他食物.... 好似上次咁=0=" 芝麻花卷.... (((竟然係饅頭))) 我仲以係係蛋卷,,,, 中文堂默書 ok啦! 係d 標點唔係幾識姐 之後冇啦! 化學堂又遲放 唉.... 好煩呀佢! 講咁多野 又唔知佢up咩 ~~ 講野又唔清楚,,,, 咬字又唔清!!!! 鬼知佢up咩 呀! 雖然我冇資格話佢~ 但真係好煩.... 好攞命!!! 跟住放學幫手整27號晚個d野... 今日幫龜換水個時 琴晚個隻大小強又走左出黎 嚇到我冇左半條人命.... 仲要識飛 =0="""" 冇lu 一日就咁完左啦! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 195 | » |