|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 10 月 21 日 星期六 今日唔知點解好有興緻..... so 陪左呀媽go飲早荼,,,, then 又要係home到呆足勁多個鐘∼ 悶爆... 今日食左勁多朱古力手指餅...... ((一包)) 食晒=0=" 肥死我啦~~ 不過太好食啦~!!! then 我4點個時終於忍唔住啦~ 見到家姐之前down 左一公升眼淚...咁就open左黎see ...... 睇左4集.... 喊左3集 -0-" 我睇完忽然之間覺得自己 原來好幸福...... 仲有係身在福中不知福個隻 =0=""""" 之後係到係咁諗~ 諗左勁多野.... 自己個個病其實都唔可以 話醫唔到~ 只係無法斷尾..要食藥黎控制 & 成世跟住我. but 佢個種係不治之症 會死人~ 唔係好似我個個咁>.< 用藥可以控制 {(當然我個病都會死人啦)}所以其實已經好 幸福!! *[[[ 記住 ,,, 要治好一個病 不但只要藥////// 而且還要一個堅強既你,,, 若果你自己也不站起來..... 病魔 就會在你 脆弱的時候,,,,,,,,,,,,,,,, 搶奪你最需要的東西!!!!]]] [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 195 | » |