Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 10 月 21 日  星期六
原來我不是不幸!!

今日唔知點解好有興緻..... so 陪左呀媽go飲早荼,,,,

then 又要係home到呆足勁多個鐘∼ 悶爆...

今日食左勁多朱古力手指餅...... ((一包)) 食晒=0="

肥死我啦~~ 不過太好食啦~!!!

then 我4點個時終於忍唔住啦~ 見到家姐之前down

左一公升眼淚...咁就open左黎see  ......

睇左4集.... 喊左3集 -0-"  我睇完忽然之間覺得自己

原來好幸福......  仲有係身在福中不知福個隻 =0="""""

之後係到係咁諗~ 諗左勁多野.... 自己個個病其實都唔可以

話醫唔到~ 只係無法斷尾..要食藥黎控制 & 成世跟住我.

but 佢個種係不治之症 會死人~ 唔係好似我個個咁>.<

用藥可以控制 {(當然我個病都會死人啦)}所以其實已經好 幸福!!

*[[[ 記住 ,,, 要治好一個病

  不但只要藥//////  而且還要一個堅強既你,,,

 若果你自己也不站起來..... 病魔 就會在你

 脆弱的時候,,,,,,,,,,,,,,,,  搶奪你最需要的東西!!!!]]]

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 195 | »