|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 10 月 19 日 星期四 today一早個2堂就係中文,,, 兩堂之中有一堂係 攞黎做閱讀報告~ 一堂就係Ms.解文言.... 唉~ then rest 要go 生藝... 又唔記得交文集la =0=" oh no!!!! -0-" 好彩今日背左書~ 有star >w<" 中史ok 啦~ 總算將d野記左落個腦到..... 到左 P.E 又要 sit 係到 =.=""" 悶爆 so係到極背書~~ 背晒啦 好耶!!!!!! luch 完要go 社員大會~ 唉!!! 好趕呀.... 社員大會完左又要go 生藝整南瓜,,,,, =0=" 唔知係咪因為隻手冇生粉~~ so好"痴"手 整到"夠" 野-0-"" 跌左落地 oh my!!!!! 課外活動又 要好busy 咁洗 野!!! then 食自己整既作品.... 我有photo ((得一張))架~ 聽日先post啦~ « | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 195 | » |