|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 6 日 星期一 今日又有家政堂啦.... wa ka ka ka !!! 今日整個"夠" 野好似係叫[[龍穿鳳翼]]呀 wa ka ka ka .... then 到上堂個時,,, ms 同我地講 話要我地幫隻雞翼~ 拆骨..... see 完 ms 拆 到自己拆個時變左個傻婆!!!! 一路拆一路係咁對隻 雞翼講野! = =" 攪到我好似有思覺失調咁!! 唉,,,,, then 兩堂化學~ 好留心咁聽書呢!! 今日係第一次咋 之前個d 係到玩~~~ ka.. 不過都係遲放!!!!!!!!!! -3-" 普通話,, 5 !!! 都係咁啦,,, 但今日係最乖女既一日 英文今日係 ms lai 上堂!!! wa ka ka 佢終於唔用咪啦 講真佢平日講野 已經好大聲架啦 ha... ha... 但佢都用咪 so 攪到勁大聲!!! 可以振穿耳'膜'咁制 <-- 唔知有冇打錯字 係呀! 佢今日講oral 個d野,,,,, 事實上我係一句都唔知佢講咩既 = =" 其間比鄭生發現左 我畫公仔 wa ka ka! 個個係日記黎架 -v-" 11月5既日記! he...he... 跟住之後 佢講完一大輪,,, 我都唔明! so 攪到要自己睇,,,,, 睇完終於明啦~ 就係咁啦!!! 但點解今次oral 要 幾個人一組既???! =3=" 唔! 依個遲d先諗啦~~~ 德育無無聊聊咁過左.... 番到home 個人勁tried~ so went左瞓教! 一瞓就成4個鍾! 勁~~ 連d功課都未 k o! ha.... 好啦.... 仲有2日咋!!! -v- 佢又大一歲啦 仲有7日 就要統測! 加油啊...... [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 195 | » |