Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 11 月 6 日  星期一
拆骨拆到傻左

今日又有家政堂啦....  wa ka ka ka !!!

今日整個"夠" 野好似係叫[[龍穿鳳翼]]呀

wa ka ka ka .... then 到上堂個時,,, ms 同我地講

話要我地幫隻雞翼~ 拆骨.....   see 完 ms  拆

到自己拆個時變左個傻婆!!!!  一路拆一路係咁對隻

雞翼講野!  = =" 攪到我好似有思覺失調咁!!  唉,,,,,

then   兩堂化學~ 好留心咁聽書呢!! 今日係第一次咋

之前個d 係到玩~~~   ka..  不過都係遲放!!!!!!!!!! -3-"

普通話,, 5 !!!  都係咁啦,,, 但今日係最乖女既一日

英文今日係 ms lai 上堂!!! wa ka ka 佢終於唔用咪啦

講真佢平日講野 已經好大聲架啦 ha... ha...   但佢都用咪

so 攪到勁大聲!!! 可以振穿耳'膜'咁制 <-- 唔知有冇打錯字

係呀! 佢今日講oral 個d野,,,,, 事實上我係一句都唔知佢講咩既

= =" 其間比鄭生發現左 我畫公仔   wa ka ka! 個個係日記黎架

-v-" 11月5既日記!  he...he...   跟住之後 佢講完一大輪,,,

我都唔明! so 攪到要自己睇,,,,, 睇完終於明啦~ 

就係咁啦!!!  但點解今次oral 要 幾個人一組既???! =3="

唔! 依個遲d先諗啦~~~  德育無無聊聊咁過左.... 

番到home 個人勁tried~ so went左瞓教!

一瞓就成4個鍾!  勁~~ 連d功課都未 k o!    ha....

好啦.... 仲有2日咋!!!  -v- 佢又大一歲啦

仲有7日 就要統測!  加油啊......

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 195 | »