|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 10 月 30 日 星期一 今日唔知造好彩呀 一話撞彩啦! 哈哈 一早起身諗住落去飲茶 落到去 老豆岩岩好就係櫃台 岩岩埋單,,,, 之後 我諗住走~ 佢又話 未埋單!!! 呵呵!! 個時比我一手 搶左佢手上張$100 哈!! 不過個張$100 係我飲完之後要比既! then 番到home 同家姐 爭廁所,,,, -0-" 跟住又做左個乖乖女((做功課)) 呵呵 >v< then背書~ >U< 背好左 春望,,示兒 差!!! 桃花源記 既4,,,,5段!!! 咁就 k o 啦!!!! 晏晝 冇野做!!! 今日唔知點解d鼻水係咁流.... 仲要係唔受控制 架tim~ oh no!!!! 聽日又要dictation 啦((中))!!! oh my ~ >3< [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 195 | » |