|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 12 日 星期日 今朝勁好瞓.... 成9點幾先比出面個電視嘈醒左,,, >3<" then help 完d魚魚熄燈 諗住做功課個時 見到自己前幾日整個個蛋糕模型 爛鬼左.... -0-" 唉,,,, 到左2點幾我終於開工溫14號測個科啦 wa ka ka.. -3-" 之前個d日子係溫中史,,,maths & 地理!!!! 直到咁上下~ 家姐話帶我哋出街... so就出左街啦 第一站係m記 食完走人個時 見到鄭生!!!! =.=" 我仲以為睇錯 -0-" 之後家姐同我go左睇鞋..... yeah~ 佢幫我比左一半$ 呀 ^.^ 佢岩岩生日完冇耐.... -0-" 要佢比好衰tim.... 唉,,,, 番到home又要開始一日既工作lu wa ka ka ka ......... 一日又係咁樣完左lu [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 195 | » |