|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 10 日 星期五 今朝一早就同左呀媽落去飲茶...wa ka ka today又eat 我最like 食既馬拉糕啦!!! 好味呀 >3<" then 番到home 就開工整生藝個個 蛋糕模型!!!!! 嘩~ 一整就整左成日啦..... 事關我唔知點整好~~ -v-" 但我最後都係決定左將佢油顏色!!!! <-- 油完變左 朱古力啵!!! 哈哈 正呀~... 之後上面又加左d野上去... 不過我覺得太少野啦... so 我覺得個cake 唔係好靚...... 而且我改過幾次 so d顏色好似唔同咁.... 唉!!! 今日係一個特別既日子 欣欣生日啦 wa ka ka~ yeah!!! 所以我先一定要今日整好晒個個 蛋糕模型... ha! 遲d post 我整個 個蛋糕模型張photo 上黎比你地see啦 >U< yeah!!!!!!!!!!!! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 195 | » |