Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 11 月 13 日  星期一
好討厭呀!!! 十年啦

今朝一番到學校唔知點解好興奮.... 成日都係到笑

但到左某某堂就,,,,,, 唉! 好想打人呀... > ~ < """"

早兩堂係物理,,,,,   呀sir係到講讀書為嘜既道理 =.="

跟住我最憎既maths  d人真係cheap.... 啞晒!! 個嘴o埋

我知你高~ 我知你大!!! 我知你學歷高..... -3- 超! 有鬼用

個人一d 咩都冇!!!  你地d咁既 ((呀蛇 me 時)) 想人地尊重你

你就尊重下人啦....  你like玩暗串我唔左你~ 我個人本身唔like 暗

串lo 你係就光明正大 d 啦!!  算 ... 橫點你唔知我咩事

我忍!!!!!!   不過一d咁高xx既人都正係識歧視人 真係,,,,唉!!!

英文 -0-" 我以為自己唔記得bring 個張oral 點知原來係個

櫃到.......... =.=" 唉!!!!       做左死蠢一日,,,,,,,]]]]]

番到home 諗住等家姐番黎訴苦!!!  但又驚比佢話::::

[[唉~ 都唔明你點解咁介意高矮依樣野???!]]  = n = 嗚!!!!

我諗當佢係我就明白架la~ 成日同我講叫我唔好mind!

但當你聽左??? 你可以當冇聽過咩~!? 可能你會啦

唔知呀... 但我唔會lo  不但有人笑我矮 仲笑我......... <--唉!

*--- 好討厭呀!!   你係我身體每個細胞裡面住左10年啦!!!!!

你玩夠未呀????  我好憎你呀!!!! 係你令我受苦.... 令我比人笑,,,

堅強???!  你想我堅強定係來想我死快d呀??????  我驚我忍唔到落去啦

><" 好想番去10年前呀...... d牙靚靚既時候~   全班最高係我既時候~

冇病冇痛既時候~ 同朋友仔可以一齊係太陽下曬幾耐都得既時候.......

眼眉冇咁粗既時候,,,,,等等      好想好想....  就係因為你攪到我咁

個樣變晒!!!!    咁多人唔揀係要揀我???? 你玩我咩!!!  

睇見人地行街唔屎帶遮  我又想唔帶.... 睇見人地swim~ 我又想swim

><" 但就係唔得!!!!!  一唔帶又比人鬧...,,, 好煩呀!!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 195 | »