|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 13 日 星期一 今朝一番到學校唔知點解好興奮.... 成日都係到笑 但到左某某堂就,,,,,, 唉! 好想打人呀... > ~ < """" 早兩堂係物理,,,,, 呀sir係到講讀書為嘜既道理 =.=" 跟住我最憎既maths d人真係cheap.... 啞晒!! 個嘴o埋 我知你高~ 我知你大!!! 我知你學歷高..... -3- 超! 有鬼用 個人一d 咩都冇!!! 你地d咁既 ((呀蛇 me 時)) 想人地尊重你 你就尊重下人啦.... 你like玩暗串我唔左你~ 我個人本身唔like 暗 串lo 你係就光明正大 d 啦!! 算 ... 橫點你唔知我咩事 我忍!!!!!! 不過一d咁高xx既人都正係識歧視人 真係,,,,唉!!! 英文 -0-" 我以為自己唔記得bring 個張oral 點知原來係個 櫃到.......... =.=" 唉!!!! 做左死蠢一日,,,,,,,]]]]] 番到home 諗住等家姐番黎訴苦!!! 但又驚比佢話:::: [[唉~ 都唔明你點解咁介意高矮依樣野???!]] = n = 嗚!!!! 我諗當佢係我就明白架la~ 成日同我講叫我唔好mind! 但當你聽左??? 你可以當冇聽過咩~!? 可能你會啦 唔知呀... 但我唔會lo 不但有人笑我矮 仲笑我......... <--唉! *--- 好討厭呀!! 你係我身體每個細胞裡面住左10年啦!!!!! 你玩夠未呀???? 我好憎你呀!!!! 係你令我受苦.... 令我比人笑,,, 堅強???! 你想我堅強定係來想我死快d呀?????? 我驚我忍唔到落去啦 ><" 好想番去10年前呀...... d牙靚靚既時候~ 全班最高係我既時候~ 冇病冇痛既時候~ 同朋友仔可以一齊係太陽下曬幾耐都得既時候....... 眼眉冇咁粗既時候,,,,,等等 好想好想.... 就係因為你攪到我咁 個樣變晒!!!! 咁多人唔揀係要揀我???? 你玩我咩!!! 睇見人地行街唔屎帶遮 我又想唔帶.... 睇見人地swim~ 我又想swim ><" 但就係唔得!!!!! 一唔帶又比人鬧...,,, 好煩呀!! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 195 | » |