|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 12 月 1 日 星期五 今日又係新一個月1啦,,,點解時間過得咁快架??? 今朝早3堂電腦堂 正! ((遮喂聞)) 冇番 呵呵~ 仲要冇人知 佢冇番~ so我地就利用左電腦堂黎做一個研討會 kaka... 嘩!! 頭一堂冇人黎睇堂,,, 第2堂走左個人上黎問點解唔落去圖書館 then搵左個人上黎,,, 第3堂又搵左個老師黎代堂,,, 但3堂都係係到.......... >v< 呵呵 數學又無聊過,,, 愈黎愈憎maths~ 英文學個d conditional,, 都ok啦 中文係到睇成語動畫廊,,,. 睇下睇下就咁就過左一堂啦 放學番到home 等左勁耐 老豆終於番黎啦,,, 落去食大快活!! 家姐叫左個火鍋... 我叫左牛排飯,,, 食到勁飽 >3<'' 呀君食左鮑汁豬排飯,,,, 老豆食新出個個 呵呵 唉! 天氣愈黎愈凍啦~ 大家要小心身體啊!! 今日係虹生日~ 上: http://www.xanga.com/annir9137 睇呀 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 195 | » |