|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 29 日 星期三 今朝番學落到樓下,,, 勁凍~ 係d風吹都勁凍!! 番到學校又冇野做.... 係到坐~~唔知做嘜好 >.<" 今日早左番但遲左起身~~~~ 化學派左卷啦,,,唔!! 個marks 令我好滿意.,,, 普通話變左做廣東話~~ 差唔多全堂都係講 廣東話 呵呵 珊珊比人拉左出黎 朗誦 >v< then英文唔知做嘜!!! 個咪冇啦啦又會大 叫~~ 嚇親 =.='' 德育睇戲~ 我都唔知咩戲!!! 唔鬼記得個名 放學go左buy 麵包!!! buy完番home開電腦玩!! then做功課 =.='' 聽日派中史&地理啦!!! 好驚呢,,, 中史~~ 地理我好有信心((合格)) 好啦眼瞓呀~ 唔打啦 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 195 | » |