|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 11 月 17 日 星期五 今日測中史呀!!! 琴晚溫到勁熟既我,,,, 因驚自己會唔記得晒... so今朝6點鐘起身就開工 再溫過! 但番到學校,,,, 上到去一收到份卷 睇埋內容 即刻啞晒... 雖然我識攸鴉片戰爭個part 但..... 有d都係要自己 用自己既文字答!!! oh,,, 我驚e一到失分呀... 跟住之後個d -0-" 唉! 到左maths 佢又係到扮野,,, 不過唔知why我今日又會笑住咁對 住佢個啵!!! 我到now都唔明白.]]]] 呵呵 then地理我勁眼瞓 係個時隻眼唔聽話合埋左 "合"左15分鐘!!! 嘩.... 都唔知做嘜今日 勁眼瞓 放學走左去買可樂...,,, wa ka ka 肥死我!!! =0=" then 番到home又食sweets !!!! 勁甜... 甜到流,,, 但仲未食晒 呀媽叫我幫佢煲飯 煲飯個時琴日個隻小強又出番黎la 同佢進行左15分鐘既戰鬥,,,, 但都比佢走鬼左 唉~ 真係衰!!! 佢一日唔死 我都係好唔安心.... 驚佢冇啦啦又彈 出黎,,,, 算啦! 佢比呀媽見到既話 咁就死冇全屍啦 {>v<} 聽日約左菜心,,,, 虹虹妹妹佢go 行街街!!! {+3+} [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 195 | » |