|
*-.-.-.-.-.-.-*
*-.-.-.-.-.-.-* *My Friends* *-.-.-.-.-.-.-* 尚無任何連結 *-.-.-.-.-.-.-* | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2006 年 12 月 14 日 星期四 今朝凍左勁多呀,,, 搞到我唔係咁想離開張棉""胎"" wakaka ,,, 出門口個時又唔記得帶校褸.. -0-" 搞到我行 到一半又要番反去 home 拎,,,, =3=" 番到school 又係我最 早番到去 oh,,,, 真悶悶!! 下次都係再遲一個字出門口啦 2堂phy 佢今堂講左好多野!! 不過e d易明好多~ 唔似 得佢個d 咁既公式 ,,, then 數學係到講聽日 出外既野 英文又do listening 啦 悶到爆!!!! then 要出去玩oral presentation 呵呵... 今日又抽唔到我啦 好耶~ 社會今日ms又派過張w.s 啦 又要再do過 不過好彩 都係change左一個人 咋!!! 如果唔係do死me啦 luch個時幫呀琇,,, 整佢個"夠" 野!!! wakaka 第一次 比我整斷左條線!!! 好彩仲有好多姐... =v=" 如果唔係比呀琇kell 左我!!! then 放學同bb一齊行 行番去個時落雨!!! 諗住開遮個時,,, 把遮又斷鬼左 -0-" 都唔知做嘜!! 呵呵 番到home媽咪話佢冇覆診!! 之後 係咁勁call電話 去醫院官理局 ""book"" 期 再覆,,, 就咪係 聽日真嗎 wakaka then 做做下功課sleep左一陣,,,, [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 195 | » |