Forum Member Qooza Login

*-.-.-.-.-.-.-*
*Who am I*
*-.-.-.-.-.-.-*

暱稱: 顏顏
性別: 女
國家: 香港

*-.-.-.-.-.-.-*
*Calendar*
*-.-.-.-.-.-.-*
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

*-.-.-.-.-.-.-*
*My Friends*
*-.-.-.-.-.-.-*

尚無任何連結

*-.-.-.-.-.-.-*

2006 年 12 月 14 日  星期四
今朝凍左好多呀

今朝凍左勁多呀,,, 搞到我唔係咁想離開張棉""胎""

wakaka ,,, 出門口個時又唔記得帶校褸.. -0-" 搞到我行

到一半又要番反去 home 拎,,,, =3="  番到school 又係我最

早番到去 oh,,,, 真悶悶!! 下次都係再遲一個字出門口啦

2堂phy 佢今堂講左好多野!! 不過e  d易明好多~ 唔似

得佢個d 咁既公式 ,,, then 數學係到講聽日 出外既野

英文又do listening 啦    悶到爆!!!!   then 要出去玩oral

presentation 呵呵... 今日又抽唔到我啦 好耶~

社會今日ms又派過張w.s 啦 又要再do過 不過好彩

都係change左一個人 咋!!! 如果唔係do死me啦

luch個時幫呀琇,,, 整佢個"夠" 野!!! wakaka 第一次

比我整斷左條線!!! 好彩仲有好多姐... =v="

如果唔係比呀琇kell 左我!!!  then 放學同bb一齊行

行番去個時落雨!!! 諗住開遮個時,,, 把遮又斷鬼左 -0-"

都唔知做嘜!! 呵呵   番到home媽咪話佢冇覆診!!  之後

係咁勁call電話 去醫院官理局 ""book"" 期 再覆,,, 就咪係

聽日真嗎 wakaka then   做做下功課sleep左一陣,,,,

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 195 | »