呢d凌晨時間應該計做邊日先好...
一路聽住"一切從音樂開始",,
一路係將床上跳返起黎打...
諗住訓係床聽,,
結果都係忍唔住打左一篇><"
今日夜晚個陣,,
彭彭打黎話想借我家電腦一用,,
之後傾左一陣...
講到唔知去左邊度XP
果然...
彭彭鐘意棒棒堂...
唔知俾咩反應...
因為好似冇咩靚仔係其中...
可能就係因為唔夠靚仔,,
所以唔及飛輪海咁人氣...
話哂飛輪海4件都係靚仔,,
雖然未及我對靚仔既要求XD
最近發現香港都幾多靚仔,,
坐車就見到兩個,,
個感覺係...
嗯...
天使下凡,,
咁講都唔算誇張...
唉~鬼叫我無野做,,
所以係度亂諗野...
順帶一提,,
我個hip hop老師都係靚仔黎架...
點解身邊d人,,
得我配唔起個靚字>3<
以上為頭先係床上既冥想,,
一諗到最尾就忍唔住要起身打,,
發洩不滿>3<
對呢個冥想結果,,
我俾十億個>3<佢""
咦??
唔記得左原本我想打咩添,,
話題離太遠了"
依家"一切由音樂開始"
播緊twins既唔知咩歌,,
我突然諗起,,
協恩有個fd係穿屎迷...
係時候見我親愛既周公...
我黎啦~~~~~