今日係ones跳完jess funk之後,,
上左車,,坐左係巴基斯坦籍人士左邊...
開車個陣,,巴籍人士拎部手機出黎...
我見到,,係度播咸片...@~@
巴籍人士仲要光明正大咁睇,,
一路打開雙腳,,
我就一路縮...
好啦!
我信天主啦~
奧瑪利呀~
好辛苦咁忍到落車,,
係圖書館睇完本書,,
岩岩夠鐘返青協跳舞,,
上到去見到ling ling同samson,,
原來ling ling教完班之後,,
就係個度等左5個鐘咁濟...
太有耐性XP
跳完同大家一齊去paris cafe,,
玩左幾個遊戲,,
我仲無聊到玩扭計骰,,
整到2面,,
另外個面差一塊,,
淨底個幾面都整唔到...
返屋企個陣諗起未做每日兩雪條行動,,
所以係7-11買左2條,,
返到黎臭住咁打blog,,
唔知大家感唔感受到個股屍臭呢=囗=