今日過得勁廢,,
訓到唔知幾點==
之後好似同蘇翠傾左好耐,,
因為旅港有英數翻譯幾野,,
所以問蘇翠抄左個份野""
抄完之後我就訓啦~~
訓到夜晚8:30個陣,,
阿媽叫我起身叫外賣,,
我好辛苦咁起身食外賣,,
個盒魚香茄子飯今日特別難食,,
所以食左幾口就唔要,,
自己煮左2個杯面黎食,,
一路食一路睇碟,,
不過家姐話佢唔想再租碟,,
實在太哂$""
食完2個杯面之後,,
我個肚頂住頂住咁,,
所以我決定今日要訓覺""
PS""
由於假期已經開始,,
我唔沖涼,,
但係一日刷4次牙既日子,,
又係時候開始...