琴日全晚都冇訓過,,
同蘇翠傾通宵,,
之後佢媽媽醒左,,
所以我都返左學。
我係第一個返到學校的,,
我好似六點三就出左門口,,
等到彭彭都返埋黎,,
我就俾左佢同sarah份畢業禮物俾佢,,
之後蘇翠同高高都返左黎,,
就俾埋佢地份禮物...
返到課室,,
拎張派位證個陣,,
miss tam笑住口咁俾我,,
我知我入左協恩啦...
但係我好似一d都冇開心既感覺,,
或者我根本唔想入協恩,,
或者,,
我根本唔想升中學...
放學個陣,,
我miss左3樓,,
高高話唔好再上返去,,
所以聽日先去見羅老師,,
不過我驚羅老師會係個度等我地,,
所以返屋企個陣好唔開心,,
好似背叛左羅老師咁>3<"
今晚老母買左pizza食,,
話慶祝下喎...
跟住就勁煩,,
狂話要請補習,,
如果唔係我實欠交功課喎...
我暈...