朝早"
老母買左mc記早餐,,
食完係mc記等死豬一齊返去,,
叫佢係hall門口等我,,
等左好耐見唔到人,,
去到佢課室原來同豆丁傾緊計,,
話好遲,,
唔過黎我課室...
但係搭十炸喎~
琴日話去完佢地課室,,
今日黎架嘛!
Assembly"
入左chapel,,
聽mr. wong解釋<如何填寫表格>
返去課室個陣,,
係hall聽到副校話,,
我地都係一家人...
我搭住hilda膊頭話,,
我地都係一家人呀嘛~
Science"2
去左lab,,
好彩係miss leung教,,
講解lab既結構...
識左同枱既2個人,,
不過唔記得其中一個人個樣...
IT"2
一個痴線佬mr. mak教,,
保你見到嚇傻左...
玩起上黎仲癲過我><
recess"
同係lab識到既angela一齊,,
唔記得去雞蛋班搵死豬同豆丁...
點知俾我係canteen見到佢地,,
原來佢地冇等我>/\<
中文"2
少佢,,
居然整左件女老師,,
仲係新miss...
梁麗詩,,
一黎就俾左個下馬威我地,,
如果係唐sir教就好啦~
不過係中辯隊都會見到佢
Eng"2
又要對住件肥戴卓...
大波lin同戴卓2夫人合成版...
Math"
miss lau好勤力咁狂做ex,,
應該係叫我地狂做ex先岩><"
放學"
係門口同angela傾左一陣,,
原來佢都唔會上Fri 既游水堂,,
諗住一齊補游水,,
之後佢個fd到左...
我等左死豬同豆丁9個字,,
冇哂人,,
自己走左返屋企,,
以後都唔等佢地返啦~
搞到我身水身汗!><"