今日返到去,,
是但搵左個位坐低,,
日日行返去實在太攰啦!
所以都冇心情識朋友,,
結果一條友咁坐在係課室度...
我唔可以再咁架啦!><"
我要振作,,
我要識朋友!!
但係全部人都有fd,,
三個三個一group,,
我想識都幾難...
我隔離個個係籃球隊既,,
超型,,
仲好似係混血兒,,
愛死籃球隊,,
我真係好鐘意打籃球個d人...
終於要面對游水堂...
不過我諗住叫老母寫家長信,,
話我黎m唔上得,,
唔上一堂扣5分呀><"
好彩有得補游水,,
諗住同死豬一齊唔上,,
之後星期六再補...
我真係唔敢同其他人一齊上堂,,
poor me~~
我夜晚再做功課,,
中午狂整ICON同BAN,,
為左呢個BLOG,,
我要不斷改進我既技巧同款式,,
盡快再添加一批,,
放上個BLOG度,,
但係淨係依家呢十幾個已經搞左我好耐,,
新個批都唔知有冇時間整LU~
PS"唔該大家最好登入左先過黎,,
我驚你地睇唔到D文...