Assembly"
今次到女童軍入黎做宣傳,,
派左張form,,
我諗住參加,,
山da都諗住參加,,
之後就迫阿婷參加~XP
PE"2
我冇上游水,,
阿婷、彭彭2世同神秘人士都冇上,,
約左係星期五放學之後補游水,,
見到有幾個唔識游水既,,
係度學踢水,,
我諗我要同佢地一齊踢水啦~><"
History"
岩岩游完水,,
課室好大陣泳池味,,
成堂攞左黎收wb既錢...
Geography"
頂呀!我做錯簿~
好彩冇俾人鬧
山da話林sir幾靚仔喎!
佢都ok既~
不過我唔鐘意太黑或者太健碩...XD
我鐘意Aaron個type...><"
中文"2
又要對著件詩歌~
二人對話篇野超長,,
內容又悶,,
所以應該幾難攞高分~
阿婷做海海,,
我要做特長篇幅既天天...
早知選獨誦啦!
PTH"
HISTORY個老師走左入黎,,
估唔到係佢教...
同小學d野冇咩分別...
RS"
個老師超悶,,
連宗教都要做功課囉唔該哂~
EPA"
唔記得個老師係邊個...
超多野要做,,
狂整GRAPHIC,,
仲要諗埋咩政策岩我屋企...
大佬~
政府係咪會幫我屋企先~
放學"
阿婷同佢個FD走先,,
我陪山da係canteen食中午,,
之後見到阿金同豆丁,,
叫埋佢地一齊過黎食,,
但係佢地好快就走左~
搞到我追唔切d債~ >3<"
彭彭2世同佢個 fd都閃左,,
emily出現!
好耐冇見佢啦~
高材生不槐為高材生~
佢順利入左A班,,
山da專登買左包痴線圈引誘我,,
我亦成功落搭~=v="
haha~食完再減啦~
山da同佢d fd soso完,,
狠下心咁拋低左我同emily,,
emily食得太斯文,,
所以我示範左一次,,
點樣超狼死咁食公仔面...
d面超難食,,
emily話因為我食開多味精既野,,
等佢食完已經一點七,,
emily話田徑超麻煩,,
日日都要練,,
我覺得時間停頓左...
原來d校隊全部報哂名啦!
oh sh_t~
你點可以狠心放棄我 >/\<
drama club又唔記得報,,
田徑又唔記得報,,
唔通我淨係可以報女童軍?
我既生活淨係充斥住跳舞?
難得既happy friday,,
居然收到咁既惡號~
我既生命何以延續呀~