| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
Michael既令令相!!  |
分類: Michael Jackson |

微笑的Michael

可愛的Michael

歌唱中的Michael

不開心在坐遷秋的Michael

投入在音樂中的Michael

可愛的Michael

和小朋友一起的時候永遠都是Michael最開心的時候

Michael的招牌舞蹈動作

嘩!!個蛋糕咁高既!!唔知果時Michael幾多歲生日呢?!

投入在舞蹈中的Michael

開心的Michael

坐在琴邊的Michael

跳舞中的Michael

投又在演出中的Michael

Michael與他最愛的紳士帽

Michael與他的單隻白色手套
cM,,plz"=]]
|
|
|
不過我地呢代係死之後先中2..都未遲架.. mj都會開心既.我諗.. 唉.... 好想佢番黎牙..
|
網主回覆
55...
thx cM"=]] Posted at 2009-08-04 10:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
mj係到個時.我又冇乜理佢.. 我都喊左好多次... 我1路喊住1路問自己. ''點解你係到個時..我又冇留意你?!' ''你可吾可以番黎'' ;;你可吾可以吾走牙?!'' 係甘喊... 真係忍吾住.... 好想佢番黎...
|
網主回覆
我和你都是後MJ迷也"=]]
成日都問自己點解唔早D出世?!
thx cM"=]] Posted at 2009-08-04 06:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
I love Michael!!
thx cM"=]] Posted at 2009-08-04 12:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我為左MJ喊左好多次:'(. 睇番佢D碟..又聽佢D歌-.- 諗番起e後5可以再聽佢d新歌.. 睇佢跳既舞.. 真係忍吾住.. 同埋mj真係好得意.. 好好笑=]' 真係好想佢番黎......... 如果要講..有排講.. 吾講啦=[ 嗚..
|
網主回覆
我知道Michael死左之後都喊左好多次!!
我相信好多fans都係!!
我同自己講...
Michael唔會想我地咁樣,,
我唔可以再喊!!
但一唸起佢已經走左,,
我地再見唔到佢,,
再聽唔到佢live唱歌,,
就忍唔住!! 
一路喊,,一路問...
"Michael,,你可唔可以唔好走呀??"
"你番黎啦!!好唔好呀??"
"你唔好走啦!!得唔得呀??"
點解個天要咁樣對一個咁好既人?!
我又哭了...對不起!! 
thx cM"=]] Posted at 2009-08-04 12:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈~
thx cM"=]] Posted at 2009-08-03 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
I love Michael Jackson!!
thx cM"=]] Posted at 2009-08-03 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
wingtung` 於 2009-07-16 12:28 PM 發表:
|
網主回覆
Posted at 2009-08-03 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx cM"=]] Posted at 2009-08-03 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|