FIRST,
上唔到BLOG.所以以後唔UP QZONE.UP QOOZA喇.
憎死大地.我從2月份追<<保持愛你>>追到依家,
又改期.搞錯!!超級猛.如果28號仲推葛話就炸咗佢.
唉,老友又來探我啦.!女人最辛苦葛時候,腰酸背痛,
再加上呢幾日感冒,真系辛苦到咩咁.!
琴晚通宵終於睇曬<<命中註定我愛你>>,
其實我之前睇過,不過無好認真咁睇,
今次系比較地認真啦.哈哈.感覺很強烈.
很喜歡小天,他實在過分可愛.哈哈,!尤其嬲葛時候.
SECOND.我就來變宅女.
7.13我去咗菲律賓,
幾好玩,值得一去喇.!哈哈.!
7.16凌晨搭1點葛機翻來.
7點到江門.
7.17晨早翻到去訓到2點先醒起BEN BEN開PARTY.
又意味住身邊有一位朋友要離開我地了.
好開心.值得葛.
不過我真系古唔到最後我地都可以好齊人咁一齊玩.
我以為結局系分散曬.結果都好盡興.
其實開始比較嬲.
我超級憎果D所謂"冷漠"葛男人.
唔想同女仔玩?哈.可笑哇.
唔想系女仔面前唱歌?更加可笑.
如果你真系當我地系一家人,
真系愛曬F3A全部人葛話,唔只系部份男生葛話.
你怕咩!!如果你系怕,你根本就唔當我地系朋友!
一點意義都無囖.好徹底咁睇透曬啦.!!
呢個學期來,邊個系咁?早已經習慣.
我唔想點名,自己知自己事.
好明顯我特指某兩個.
哈.兄弟哇,BEN,超,瘟神,豪仔.還有唔可以少豪哥同佩儀.哈.
呢D咪叫好朋友咯.!
我記得上次元旦都系有BEN,瘟神,我愛你地.~
好失望波波唔系><"
當然其實你地來我都好開心,尤其燒烤葛時候.
之後MAY MAY,CUI2 MAMA來咗我屋企做客.哈哈.!!
之後葛一個星期我都無出過街><
其實無咩值得出,唉.!!
JUDY翻咗臺灣,CAR系HK.無咗d精神支柱咁.唉.`~
THIRD.我好掛住你地.
真噶.唉.當一次又一次接受我已經離開CHES葛時候,
實在好難接受.唉.
我好驚一中葛軍訓,驚一中葛人緣,驚一中D生活.驚系一中葛成績,.唉!!!
好難接受呢個現實.
OK了.靈感滾了.媽的.
|