傷戀日記
好無聊既日記
不過都入黎睇下啦
thz~
anniestar
暱稱: 傷戀
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇打QOOZA
2009-11-04
2009-10-27
2009-10-21
2009-10-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 182
今日人氣: 5
累積人氣: 884
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (90)
傷感句子 (1)
未分類 (89)
2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


2009-10-03 分類: 未分類

今日

本身應該好開心

因為冇miss朱堂

最感動就係呢樣啦t^t

不過上音樂堂......

miss梁喊左

唉唉-.-

都係班男ge唔好

無啦啦整喊人地

今日lunch冇同baby琪一齊食

有d悶-3-

跟住入圖書館諗住借書

點知比miss冼捉到正

我又要做義工幫miss冼手啦t^t

成日比miss冼使做野

搞到我唔敢入圖書館啦

今日番左屋企

一番到屋企就比我媽趕走

原因係佢要我去買野-.-

買完野之後番到黎

佢又叫我去煮飯

勁火lo

叫家姐幫手佢又唔肯wor

真係火都黎啊

不過夜晚都好開心

因為今日係我第一日玩跑

媽咪好照顧我>3<

嘻~

家政整左蛋糕

我食左dd

一個比左baby琪

一個比左媽咪同老豆

一個就拎左番屋企

點知最反都係我同老豆食左-3-

好味~