傷戀日記
好無聊既日記
不過都入黎睇下啦
thz~
anniestar
暱稱: 傷戀
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇打QOOZA
2009-11-04
2009-10-27
2009-10-21
2009-10-20
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 90
留言總數: 182
今日人氣: 20
累積人氣: 840
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
文章分類
全部 (90)
傷感句子 (1)
未分類 (89)
2009 年 7 月 6 日  星期一   晴天


唔知講咩好-.- 分類: 未分類

唉唉~

今日係星期一......

我要交功課......交左數學

不過唔係我做ge~嘻嘻~

我見到gigi(宿舍隻狗)成身都紅哂......

一定係陳姗比左唔知咩佢食啦-.-

呀欣知道之後勁火lo!!

我都覺得陳姗咁做好衰lo!

我之前見到佢比西瓜晶晶(另一隻狗)食

我冇出聲......因為陳姗話過唔會再比d野晶晶佢地食

我先唔講......點知佢又比d唔知咩佢地食

勁仆街lo!!!超想鬧佢-.-

算!唔講呢條仆街......

仲有一個星期就番得屋企啦

超開心lo!!捱埋佢>__<

我學識左煮野啦,係呢度咩都要自己做

學左好多野^^

但我始終都係想番屋企-3-

但番到屋企又點?又咪係同我媽嘈- . -"

今日我同呀兔講左野啦^^

佢都係漫畫迷黎ge,超開心啊>__<

同佢講左咁多野,原本佢都唔係好靜......

嘻嘻~又有多個人陪我傾計啦~

yeah!!不過今日要做功課-3-

林婷幫我做數學,我幫佢做中文

嘻~宿舍d職員唔知^^