唉唉~
今日係星期一......
我要交功課......交左數學
不過唔係我做ge~嘻嘻~
我見到gigi(宿舍隻狗)成身都紅哂......
一定係陳姗比左唔知咩佢食啦-.-
呀欣知道之後勁火lo!!
我都覺得陳姗咁做好衰lo!
我之前見到佢比西瓜晶晶(另一隻狗)食
我冇出聲......因為陳姗話過唔會再比d野晶晶佢地食
我先唔講......點知佢又比d唔知咩佢地食
勁仆街lo!!!超想鬧佢-.-
算!唔講呢條仆街......
仲有一個星期就番得屋企啦
超開心lo!!捱埋佢>__<
我學識左煮野啦,係呢度咩都要自己做
學左好多野^^
但我始終都係想番屋企-3-
但番到屋企又點?又咪係同我媽嘈- . -"
今日我同呀兔講左野啦^^
佢都係漫畫迷黎ge,超開心啊>__<
同佢講左咁多野,原本佢都唔係好靜......
嘻嘻~又有多個人陪我傾計啦~
yeah!!不過今日要做功課-3-
林婷幫我做數學,我幫佢做中文
嘻~宿舍d職員唔知^^
|