今日超慘lo!!
本來可以番屋企係件好事黎ge......
但點知我媽又話唔比我出街-.-
超唔開心lo>_<
今日係我家姐生日,我都未買禮物比佢
不過我地一齊出左去玩(番到宿舍比人鬧-.-)
我媽又向Amy報串
好唔Happy啊t.t
番到宿舍又比菠蘿飽(宿舍d職員)踩到......超痛>_<
洗碗果陣又比玻璃介親t.t
真係多災多難-.-流左勁多血t.t
不過因為我介親,佢地唔洗我做好多野(不過仍然要做-.-)
今日比平時多左野寫......
可能係我開始中意呢度掛^^
好啦~寫住咁多先!下次再寫啦
|