蓉蓉的日記 ﹋﹋
※㊣入黎留個CM呀 各位靚仔靚女※㊣♂♀
annieyungXDD
暱稱: jasmine
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
好耐冇溜冰溜到咁鬼攰 ...
去旅行都要入E院
2011-01-13
去APM 同工展會
跑步
文章分類
全部 (137)
平常事 (24)
未分類 (115)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
~脆皮;] (tracy9824)
聰仔*v* (Quartz)
牙儀v0v` (yi93)
#牙吉... (HOPE_)
`証jai! (edmond0074)
` 丫琳=] (winglam_0211)
♥巨b<3 (hang618)
傻榮 (RonG_5210)
tom (ww123123)
Avinna (avinna)
Miu Milk (miumiu9807)
M0nk3Y=] (angel0408)
、Anthony Sing '◡' ... (sing2020)
v__v聰b (siuchungbv__v)
囝囝 (lunglung911)
JohnWinG (johnwing)
TUNGBシ (tung9715)
BABEHG (BABEHG)
老美;D (mandymEimEi)
❤;楓JAI ™ (charles66)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 793
今日人氣: 0
累積人氣: 6419
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 28 日  星期日   晴天


2010-02-28 分類: 未分類

今日去左表弟到

朝早起身太熱

開冷氣

思舒

跟住就再訓

起身

扎頭髮

跟住就化妝

跟住幫小龍換野

出門口

去到

爆悶

跟住就訓

起身

出去買野食

跟住

食完

食飯

巧飽唔想食

跟住

番屋企

上到車

冇訓

落車

番屋企

跟住洗妝

打QZ

做功課

跟住

就係幻想我以後GE狗狗

呵呵

 一定要考到2A班

證明比D人睇

我想做就做到XD

 

老公豬

好掛住你

呵呵

生日想同你過

記住整蛋糕比我

呵呵

 



2010 年 2 月 26 日  星期五   晴天


講多次 分類: 未分類

我同人傾介手唔代表我介手

我唔會介

我隻手係攞黎彈琴

唔係攞黎介

仲有係我怕痛

所以唔會介

源源唔洗咁嬲

我係唔會介GE

我唔想隻手一條條痕



同人傾介手 分類: 未分類

今日上堂果陣

唔記得上咩堂

同CK係度傾介手

佢話比我知點解佢介

比我睇

我同佢講有幾次想介

但係一拎起

諗諗下又放番底

跟住我同佢講我有次比剪刀剪刀

滴血

佢以為我講介刀= =

咁住係咁傾傾傾傾....,...

 



痛痛.... 分類: 未分類

今日又係岩岩好番到學校

跟住隻腳唔知點解超痛

痛到坐都痛

我下次PE死得啦

要跑山

唉...

都唔明學校做咩要搞個長跑日

隻腳唔洗要啦

唉.....

點算好呢

跟住小息同LAMB練歌

唉..

又唔小心訓左陣

呢排日日都5點幾放

唔講啦8

 



2010 年 2 月 25 日  星期四   晴天


HAPPY 分類: 未分類

我今日好開心呀 我已經完完全全唔鍾意佢啦

我知佢叫咩名啦

雖然唔記得左D

今日又係岩岩好番到學校

唔知點解由星期2開始我覺得自己好好運呢?

可能同某人有關啦

跟住係通識

成堂傾計

跟住PE

唔鍾意跑步

跟住到電腦

LAMB借左隻手指比我用(USB)

跟住冇欠交

我太好運啦

跟住到LUNCH

本來諗住唔食買生日禮物比人

我問我D FD送唔送好

佢地講話唔好送

話咩佢對你咁衰你仲送野比佢做咩姐

跟住去左買野食

打排球XD

見到呀邊個(唔記得左佢個名)

跟住就番上去

番到去 去左D理搵人算帳

唔講點解啦

曼頭好咸

成日想污辱人

跟住又係通識

唉...

唔小心訓左添

我又發揮我GE絕技

一路喳住筆寫野一路訓

唉..

都係唔小心訓左

番學又打排球

不過我都唔明

我打左一年都冇

婷佢打左3年定唔知4年

點解於得犀利過我多?

咁住番屋企

之後同源傾電

跟住叫佢出黎

佢媽又唔比

唉..

衰人

跟住就打QZ啦

我要CMCMCM

love you forever

仲有一樣野好開心

就係如果下年我去到2A班

我媽幫我轉手提

我哥又話我考到叫佢做咩都得

我要狗狗

比D意見呀

狼犬?

雪橇?

金毛?

牧羊?

好掛住倉仔

最可愛係佢

呢排都冇乜見佢唔知佢點呢?



2010 年 2 月 24 日  星期三   晴天


比某人的話 分類: 未分類

我話知你生定死

唔好煩Q住曬

唔理你啦

將你係我心中刪除永遠

 

 

打番今D日野啦

番到學校

岩岩好

中午呀哥又遲到

餓雲了

跟住打排球

跟住番去

放學

 

 

今日番到去

同人傾電

應成左佢唔會再呃佢

應成了只愛你一個
應成以後只屬你一個

 



2010 年 2 月 23 日  星期二   晴天


嗚....比人污辱左..... 分類: 未分類

今日照常番學

番到去勁唔舒服

成身冇力

小息同婷去左玩

終於有番小小力

跟住到VA

跟住到IS

悶到嘔

跟住到地理

訓左教

唔舒服

最尾一個未我先起身

MISS太好人啦

冇鬧我

跟住中午呀哥1點先送飯過黎

肚仔餓

到左中午

去左1D班打人AND玩

跟住玩完去WC GE時候

經過佢地班

冇啦啦有條友沖出黎

摸我個空

= =

我完全冇防備之下比佢摸左

大家估下男定女啦

跟住就番左班房...

CM仔



2010 年 2 月 21 日  星期日   晴天


勁火囉 分類: 未分類

今日一起身

11點幾

跟住沖涼

玩陣電腦

玩到唔記得左時間

跟住要人打黎提我番去

番到黎

同呀媽講手提就黎過期

跟住又比佢鬧

到/夜晚

做完去玩陣電腦

又話我唔溫書

跟住又唔比電腦我用

又話一至星期5都唔比

咩都係咁

好黑人憎

好憎佢地

 



2010 年 2 月 13 日  星期六   晴天


100問 分類: 未分類

♥無聊問;
    01`♥幫自己改個新名::    蓉蓉
    02`♥想做男人定女人::   女人
    03`♥下世想做人定動物::  人
♥愛情篇;
    04`♥你既性取向系咩:: 男
    05`♥如果有同性朋友中意你會點::  唔好傻
    06`♥如果你中意左同性朋友會點::  你變態的嗎?
    07`♥而家有無拍拖::有
    08`♥{如有}.你地1齊左幾耐:: 唔講你知XD
    09`♥{如有}.你愛佢多d / 佢愛你多d::  唔知呀
    10`♥{如有}.你系點稱呼佢:: 老公
    11`♥{如有}.介吾介意對方同異性出街:: 好介意
    12`♥{如有}.如果佢向你求婚會吾會應承:: 唔知
    13`♥{如有}.對方性取向吾同左會點::  你傻咖= =都唔同左就姐係散左啦白痴
    14`♥{如無}.會吾會搵返個:: 都有啦
    15`♥{如無}.主要睇樣定睇人品:: 人品
    16`♥{如無}.想拍長拖定散拖:: 唔定
    17`♥{如無}.會吾會玩網戀::  唔好玩的
    18`♥{如無}.出街會吾會主動問人拎電話::  唔會
    19`♥{如無}.中意左1個人會吾會表白:: 有時啦
♥屋企篇;
    20`♥系屋企有咩做:: 訓
    21`♥用電腦多數會玩咩::MSN
    22`♥得自已1個系屋企.會吾會炸機:: ?炸雞?
    23`♥得自已1個系屋企.會吾會系咁大叫:: 大叫比邊個聽?
    24`♥得自已1個系屋企.有人噤鐘會吾會扮吾系度:: 唔會
    25`♥得自已1個系屋企.會吾會叫晒成班fd上黎玩:: 有時
♥屎尿屁;
    26`♥all尿系企系度定坐系度::= =我女仔黎咖
    27`♥有無試過企系度all屎::= =變態
    28`♥放完響屁會吾會吾認:: 好變態呀
    29`♥去完廁所會吾會吾沖廁:: = =你白痴嗎?
    30`♥無人系屋企去廁所會吾會吾[山]門:: 唔定
♥出街篇;
    31`♥由起身到出街需時幾多:: 唔知咖
    32`♥出街前見到陰天會吾會帶遮:: 會,不過次次都唔記得
    33`♥你多數系遲到定早到既人:: 遲
    34`♥8號風球以上會吾會約人出街玩::  比風吹走左啦
    35`♥最中意去邊度行街:: 唔知咖
    36`♥系吾系每次出完街都滿載而歸:: 冇可能,會比人打T,T
    37`♥仲會吾會系街度玩捉e因:: 唔玩
    38`♥系多人既地方見到有張1千蚊會吾會執:: 唔會,點知係唔係陰斯只
    39`♥系街度俾人望會覺得系[...]:: 唔知
♥樣子篇;
    40`♥覺得自己個樣如何:: OK啦 唔樣
    41`♥想吾想整容:: 唔想
    42`♥整容失敗會吾會再整:: 都話唔整落
    43`♥愈整愈衰咁點算:: 唔整呀!!!!!!!!!唔識聽牙?
    44`♥你系吾系天然美女/美男:: 係XD(自戀中)
    45`♥敢吾敢吾化妝出街:: 敢,不過少化
♥性知識;
    46`♥喜愛性嗎::= =咩意思?
    47`♥{女答}.有無玩過1夜情 :: = =我唔會亂比人
    48`♥{女答}.有無諗過 / 玩過制服誘惑::冇
    49`♥{女答}.會吾會介意自己身材吾夠好: 下....
    50`♥{女答}.會吾會笑男朋友:: 笑咩先?
    51`♥{女答}.如果你有需要會點做:: 唔知
    52`♥{女答}.有無自慰既習慣:: 冇
    53`♥{女答}.死魚型定豪放型::咩意思?唔明
    54`♥{男答}.有無試過[呃蝦條]:: 咩黎咖?
    55`♥{男答}.怕吾怕餵吾飽女朋友:: = =我唔係男
    56`♥{男答}.中吾中意用condom:: 都話唔係男落
    57`♥{男答}.完事後會吾會沖涼:: 你變態咖?
    58`♥{男答}.有無試過早洩:: = =我女黎咖
    59`♥{男答}.會吾會好似陳生咁影相留念:: = =變態
    60`♥{男答}.中意邊個av女優:: 做咩呢個一百問咁變態
♥2選1;
    61`♥出街/留系屋企::出街
    62`♥冷氣/風扇:: 唔知
    63`♥眼鏡/con:: CON
    64`♥LV/Gucci::= =唔知
    65`♥黑色原子筆/藍色原子筆:: 黑
    66`♥泳池/海灘:: 泳池
    67`♥強姦/迷姦::= =我唔會做呢D野咖
    68`♥m記/kfc::M記
    69`♥可口可樂/百事可樂:: 可口
    70`♥返學/返工::兩樣都唔愛
    71`♥愛侶/朋友:: 我重色輕友
    72`♥傾電話/腥sms:: SMS
    73`♥貓/狗:: 狗
    74`♥老鼠/小強 ::老鼠
♥吾知咩題;
    75`♥頭髮顏色:: 黑
    76`♥沖涼前除衫定除褲先:: 富
    77`♥會吾會女扮男裝/男扮女裝:: 唔會
    78`♥玩online game會吾會叫人送野俾你:: 唔會
    79`♥系街度見到人地挖鼻屎會點:: 嘔
    80`♥搭緊lip..有人放屁會點:: 唔知
    81`♥如果你有個仔好似蠟筆小新..開吾開心:: 撞頭死左佢
    82`♥承上題..加埋小葵系吾系仲開心:: 唔知
    83`♥滿吾滿意自己屋企既裝修:: OK啦
    84`♥見到有人俾人打劫會點:: 搵我個POLICE FD
    85`♥自己1個搭巴士會做d咩:: 訓
    86`♥{女答).買bra有無特別要求::冇
    87`♥{男答}.怕吾怕行行下街俾基佬性挑逗:: 變態,人地女黎咖
♥你系吾系..
    88`♥自戀狂::唔係
    89`♥性無能::白痴
    90`♥白癡::係
    91`♥好中意做100問:: OK啦
    92`♥見1個愛1個:: 唔係
    93`♥好無聊::係
♥完結篇;
    94`♥呢份100問系邊度copy:: 邊度有咪係邊囉
    95`♥俾幾多分呢份100問{10分滿分}:: 5分太變態
    96`♥用左幾多時間做呢份100問::唔知
    97`♥做完之後你會做咩::訓
    98`♥做緊戈陣有無人騷擾你::有
    99`♥而家時間::0051
    100`♥請寫出100字感想:: = =唔寫,老師我欠交呀,留我堂啦係咁啦各位 訓先

 

 



2010 年 2 月 12 日  星期五   晴天


買33 分類: 未分類

好開心呀今日

中牛去左表弟屋企

同佢去食M記

食唔曬

咁住周圍行

跟住就番去我表第屋企

跟住去左行街街

買左兩件33

一對鞋

我發覺我太鍾意高爭鞋啦

次次買親都係高爭鞋

跟住就答車車番去

呵呵

開心

聽日有利事收啦

CMCMCMCMCMCMCMCM哇

 

                                                                                               CM



2010-02-12 分類: 未分類

01:) 你叫咩名 -       蓉蓉
02:) 想你老婆/老公叫你咩 -    老婆
03:) 有無拍拖 -          唔講你知
04:) 無論明戀暗戀.佢而家係你邊個 -   秘密
05:) 你愛唔愛你老婆/老公 -     做得老公一定愛啦
06:) 有無試過有lg/lp仲對其他人有少少心動  -冇
07:) 知唔知道你愛果個愛唔愛你 - 唔知
08:) 佢平時點叫你 -   老婆
09:) 未拍拖之前咩關係 -  朋友
10:) 有冇散過 - 冇
11:) 介唔介意佢有第二個人係個心度但係仲同溝你 - 介意 
12:) 介唔介意佢以前 -  以前D咩先
13:) 同你愛人講句野 -  我愛你呀
14:) 肯唔肯定會同佢一生一世 - 會掛
15:) 你守唔守承諾 - 守
16:) 有過d乜野承諾係最重要 -  唔知
17:) 有冇去到邊度都諗起佢 -有
18:) 係咪成日同佢堡phone粥 -係
19:) 邊首歌最岩你地 -唔知
20:) 想要個識哄你但係花心既.定係要個唔識哄你但係專一 我揀識哄我同專一
21:) 你鐘意果個係咪好人-係
22:) 同愛人最難忘既事 -唔知
23:) 對上一次做咩事要嗌交 -冇
24:) 你果陣有冇想散 -冇
25:) 有冇對其他朋友做曖昧行為 -冇
26:) 你同左佢1齊幾耐 -9個月
27:) 點樣係埋一齊- 講你聽有寶咩
28:) 有冇諗過單身比拍拖更好 -唔知
29:) 相唔相信一生一世 -信
30:) 如果你係同性戀你最想同邊個一齊 -  你就同性戀
31:) 你鐘意主動定被動 -主動
32:) 如果情人話想攬你會唔會say no -  唔會
33:) 如果情人話愛你 你會點答佢 -  唔答 傻笑
34:) 佢有冇同你講過; 我愛你 -有
35:) 有冇愛到佢要生要死 -= =死左點愛佢
36:) 介唔介意佢唔好既地方 - 佢冇唔好GE地方
37:) 情人無錢咁你會點 - 唔會點
38:) 有冇試過唱情歌比你愛人聽 -  唱歌就有
39:) 佢對你講過最霖既係邊句說話 -唔知呢
40:) 你想佢愛你多.定係自己愛佢多 - 佢愛我
41:) 有無為過佢喊 -有
42:) 因為咩事所以會為佢喊 -  唔理我
43:) 有無試過玩弄人地感情 - 冇
44:) 有無比人玩弄過感情 - 有
45:) 平時鐘意同情人做咩野 -  傾電話
46:) 有無見過家長 - 冇,你痴線
47:) 知唔知道對方長唔長情 -  唔知
48:) 自己長唔長情 - 唔講你知
49:) 鐘唔鐘意錫你愛人 -= =
50:) 有無係佢懷抱入面訓著過教 - 冇
51:) {如有;} 你覺得點 -都冇
52:) 想時間係同佢做緊咩果一秒停 - 下....做咩先得咖?
53:) 有無試過心痛既感覺 -冇
54:) 你覺得情敵係邊個 -唔知
55:) 覺得有冇人可以搶走你愛人-冇
56:) 你易唔易哄 -好易
57:) 易唔易心軟 -好易
58:) 情人做得最過份既事 - 冇
59:) 如果有朋友鐘意你愛人,你會點 -  唔會點
60:) 接唔接受你愛人批評 - 佢冇批評過我
61:) 你愛人關唔關心你 - 好關
62:) 最鐘意係msn同你情人打乜野 -  唔講你知
63:) 最唔鐘意佢乜野 - 冇
64:) 有冇試過因為另一個女/男嘈起上黎 - 冇
65:) 你嬲佢嬲得制會唔會喊 - 會
66:) 覺得真愛而家係咪佢 -唔明
67:) 最鐘意同佢做d咩 -  唔知
68:) 有無諗過自己配唔起愛人 - 冇
69:) 有d咩你地係最夾 - 咩都夾
70:) 愛人係咪非他不可 - 係
71:) 你愛人對你做最體貼既咩事 - 佢唔會嬲我
72:) 想唔想同你愛人一齊訓教 - 唔知呢
73:) 有冇試過呷錯醋 - 冇
74:) 鐘意佢係前面攬你定後面攬你  - 兩個都鍾意
75:) 鐘意你情人短頭髮定長頭髮 - 廢話,緊係短啦
76:) 如果分左手最想同佢講最後一句咩說話 -  好好照顧自己
77:) 希唔希望自己係佢咁多個愛人中最難忘既一個 - 嗯
78:) 有冇比情人話自己煩 - 冇
79:) 仲有冇為以前既邊個留戀 -冇
80:) 想唔想將自己既dream house 貼哂你兩個既合照 -  貼曬咪冇位訓- -
81:) 你係咪對呢段感情認真 - 係
82:) 有冇試過敷衍佢 - 冇
83:) 佢同你係咪差唔多高 -唔係
84:) 如果你情人好矮.介唔介意比人話你地兄妹戀/姐弟戀 - 冇可能
85:) 想同邊個1齊住dream house - 緊係同都老公啦
86:) 有冇老婆/老公做任何一件事都支持佢 - 呵呵
87:) 有冇為大家放棄1d野 - 冇
88:) 每過一個月你會點慶祝 - 唔知
89:) 你愛人鐘意咩禮物你知唔知 -唔知
90:) 如果你生日你想你愛人送咩比你 -冇所謂
91:) 佢係你第幾個愛既人 - 1
92:) 係你心目中佢排第幾 -唔知呢
93:) 做呢篇野係咪想比對方知道自己有幾愛佢 - 唔知呢
94:) 如果有一日; 冇左佢你會點 -唔知
95:) 冇左佢.自己會唔會好唔慣 - 唔知
96:) 有冇試過亂發對方脾氣 - 有
97:) 介唔介意同情人飲埋同一枝飲管食同一盒飯 -  唔介意
98:) 會唔會餵佢食野 - 會
99:) 係咪重色輕友 - 係XD
100:) 做完啦; 最尾用較大既字型講出你愛人既名 -  唔講你知

 

 

 

之前果篇唔見左

衣家係呢篇



2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


齊陰XD 分類: 未分類

今日剪左齊陰

 

 

                                                                                                                            



2010 年 2 月 10 日  星期三   晴天


2010-02-10 分類: 未分類

今日6點幾起左身

又訓番

呵呵

勁鍾意訓教

訓訓訓.........

跟住就番學學

小息上左去借書

好想去買書書呀

跟住到LUNCH

落左去打排球

比人打中快面

跟住就係度企

到科學就睇細胞

見到隻牛眼

反胃

勁想嘔

勁恐怖

跟住就放學

BBQ

打左陣排球

跟住去左BBQ

比D火整到

今日好開心呀

大家記住比CM我呀

CMCMCMCM

 



2010 年 2 月 9 日  星期二   晴天


2010-02-09 分類: 未分類

尋日拉完頭髮

唔記得左今日要番學

搞到今日要扎住

跟住中午打排球放左頭髮

勁熱

上ENG就睇電影XD

我好鍾意拉左D頭髮之後個樣

LIKE IT

呵呵

跟住同婷婷去左上水



2010 年 2 月 8 日  星期一   晴天


2010-02-08 分類: 未分類

今日係我回復以前GE蓉蓉GE第一日

笑容好耐冇再出現過係我面上

我終於可以做番以前GE開心果

過去GE三個星期我太辛苦啦

今日一早起身玩電腦

上左MSN

跟住就比呀哥拉左落去食飯

見到圈少

跟住去左拉頭髮

有好多人同我傾計

佢地好好人呀

 

 

辛苦GE時刻已經過去

過去左ge戀情都唔可以再留戀

留戀只會令你更傷心

傷心之後卻係一個新ge開始

開始左就代表你之後會慢慢咁忘記之前ge辛苦

辛苦ge感覺亦都會比開心ge感覺取代

太家黎記住留cm呀

 

 

 



2010 年 2 月 6 日  星期六   晴天


2010-02-06 分類: 未分類

雖然情人節就快到

但係我一D都唔覺開心

唔想自己再係咁

好想去溜冰呀!!!!

CMCMCMC

我要CM

啦啦啦啦啦~~~~~



分類: 未分類

0203

今日我係學校喊呀。第一次係學校喊

我係學校從來冇喊過

嗚.....比人客親

 

 

 

唔知點解我覺得自己好似變左

 唔係以前GE 自己

以前GE自己成日笑

但衣家淨係識喊

一日喊成十幾廿次

一喊喊成個鍾

勁唔開心

我都唔知自己有幾耐冇開心過

有冇人可以將我從呢種痛苦中救出黎

我好辛苦

 

我好愛你你知道嗎?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



2010 年 1 月 26 日  星期二   晴天


陸運會 分類: 未分類

我今日打番陸運會D野啦

22/1

今日係第一日運動會

唔知我係唔係痴左

竟然可以係6點起身

跟住去左上水搵人

食早餐XD

約左婷婷係區場等

點知佢去左打排球

好彩我夠醒

估到佢去左打排球XD

我太聰明啦哈哈!

跟住就入左去集隊

同婷一齊坐

跟住就落去跑一百米

尾2

失敗 唉~

跟住又無啦啦比人拉左去跑4乘100

腳痛

跟住就放左啦

 

25/1

今日本來諗住唔洗跑

點知比人拉左去跑4乘400

痴線咖

攰到死

仲要跑

仲要跑400

仲衰過100

跑完之後好彩有位人兄比左枝水我飲

婷佢又係跑400

我下次打死都唔會再跑

跑完個心口勁痛

勁唔舒服

好彩跟住就放LUNCH 

 

我要CMCMCM

會回的

CMCMCM

 

 

 

 



2010 年 1 月 11 日  星期一   晴天


100問AR 分類: 未分類

01:) 你叫咩名 -       蓉蓉
02:) 想你老婆/老公叫你咩 -    老婆
03:) 有無拍拖 -          唔講你知
04:) 無論明戀暗戀.佢而家係你邊個 -   秘密
05:) 你愛唔愛你老婆/老公 -     做得老公一定愛啦
06:) 有無試過有lg/lp仲對其他人有少少心動  -冇
07:) 知唔知道你愛果個愛唔愛你 - 唔知
08:) 佢平時點叫你 -   老婆
09:) 未拍拖之前咩關係 -  朋友
10:) 有冇散過 - 冇
11:) 介唔介意佢有第二個人係個心度但係仲同溝你 - 介意 
12:) 介唔介意佢以前 -  以前D咩先
13:) 同你愛人講句野 -  我愛你呀
14:) 肯唔肯定會同佢一生一世 - 會掛
15:) 你守唔守承諾 - 守
16:) 有過d乜野承諾係最重要 -  唔知
17:) 有冇去到邊度都諗起佢 -有
18:) 係咪成日同佢堡phone粥 -係
19:) 邊首歌最岩你地 -唔知
20:) 想要個識哄你但係花心既.定係要個唔識哄你但係專一 我揀識哄我同專一
21:) 你鐘意果個係咪好人-係
22:) 同愛人最難忘既事 -唔知
23:) 對上一次做咩事要嗌交 -冇
24:) 你果陣有冇想散 -冇
25:) 有冇對其他朋友做曖昧行為 -冇
26:) 你同左佢1齊幾耐 -9個月
27:) 點樣係埋一齊- 講你聽有寶咩
28:) 有冇諗過單身比拍拖更好 -唔知
29:) 相唔相信一生一世 -信
30:) 如果你係同性戀你最想同邊個一齊 -  你就同性戀
31:) 你鐘意主動定被動 -主動
32:) 如果情人話想攬你會唔會say no -  唔會
33:) 如果情人話愛你 你會點答佢 -  唔答 傻笑
34:) 佢有冇同你講過; 我愛你 -有
35:) 有冇愛到佢要生要死 -= =死左點愛佢
36:) 介唔介意佢唔好既地方 - 佢冇唔好GE地方
37:) 情人無錢咁你會點 - 唔會點
38:) 有冇試過唱情歌比你愛人聽 -  唱歌就有
39:) 佢對你講過最霖既係邊句說話 -唔知呢
40:) 你想佢愛你多.定係自己愛佢多 - 佢愛我
41:) 有無為過佢喊 -有
42:) 因為咩事所以會為佢喊 -  唔理我
43:) 有無試過玩弄人地感情 - 冇
44:) 有無比人玩弄過感情 - 有
45:) 平時鐘意同情人做咩野 -  傾電話
46:) 有無見過家長 - 冇,你痴線
47:) 知唔知道對方長唔長情 -  唔知
48:) 自己長唔長情 - 唔講你知
49:) 鐘唔鐘意錫你愛人 -= =
50:) 有無係佢懷抱入面訓著過教 - 冇
51:) {如有;} 你覺得點 -都冇
52:) 想時間係同佢做緊咩果一秒停 - 下....做咩先得咖?
53:) 有無試過心痛既感覺 -冇
54:) 你覺得情敵係邊個 -唔知
55:) 覺得有冇人可以搶走你愛人-冇
56:) 你易唔易哄 -好易
57:) 易唔易心軟 -好易
58:) 情人做得最過份既事 - 冇
59:) 如果有朋友鐘意你愛人,你會點 -  唔會點
60:) 接唔接受你愛人批評 - 佢冇批評過我
61:) 你愛人關唔關心你 - 好關
62:) 最鐘意係msn同你情人打乜野 -  唔講你知
63:) 最唔鐘意佢乜野 - 冇
64:) 有冇試過因為另一個女/男嘈起上黎 - 冇
65:) 你嬲佢嬲得制會唔會喊 - 會
66:) 覺得真愛而家係咪佢 -唔明
67:) 最鐘意同佢做d咩 -  唔知
68:) 有無諗過自己配唔起愛人 - 冇
69:) 有d咩你地係最夾 - 咩都夾
70:) 愛人係咪非他不可 - 係
71:) 你愛人對你做最體貼既咩事 - 佢唔會嬲我
72:) 想唔想同你愛人一齊訓教 - 唔知呢
73:) 有冇試過呷錯醋 - 冇
74:) 鐘意佢係前面攬你定後面攬你  - 兩個都鍾意
75:) 鐘意你情人短頭髮定長頭髮 - 廢話,緊係短啦
76:) 如果分左手最想同佢講最後一句咩說話 -  好好照顧自己
77:) 希唔希望自己係佢咁多個愛人中最難忘既一個 - 嗯
78:) 有冇比情人話自己煩 - 冇
79:) 仲有冇為以前既邊個留戀 -冇
80:) 想唔想將自己既dream house 貼哂你兩個既合照 -  貼曬咪冇位訓- -
81:) 你係咪對呢段感情認真 - 係
82:) 有冇試過敷衍佢 - 冇
83:) 佢同你係咪差唔多高 -唔係
84:) 如果你情人好矮.介唔介意比人話你地兄妹戀/姐弟戀 - 冇可能
85:) 想同邊個1齊住dream house - 緊係同都老公啦
86:) 有冇老婆/老公做任何一件事都支持佢 - 呵呵
87:) 有冇為大家放棄1d野 - 冇
88:) 每過一個月你會點慶祝 - 唔知
89:) 你愛人鐘意咩禮物你知唔知 -唔知
90:) 如果你生日你想你愛人送咩比你 -冇所謂
91:) 佢係你第幾個愛既人 - 1
92:) 係你心目中佢排第幾 -唔知呢
93:) 做呢篇野係咪想比對方知道自己有幾愛佢 - 唔知呢
94:) 如果有一日; 冇左佢你會點 -唔知
95:) 冇左佢.自己會唔會好唔慣 - 唔知
96:) 有冇試過亂發對方脾氣 - 有
97:) 介唔介意同情人飲埋同一枝飲管食同一盒飯 -  唔介意
98:) 會唔會餵佢食野 - 會
99:) 係咪重色輕友 - 係XD
100:) 做完啦; 最尾用較大既字型講出你愛人既名 -  唔講你知



2010 年 1 月 2 日  星期六   晴天


國際營XD 分類: 未分類

 

12月30號我去左B.B GE 國際營,一朝早就执野,拎左個喼同個包包去,好重呀!!!!

跟住答車車去烏溪沙,去左之後去報到

跟住去左開營禮

我地組有15個人到

APPLE(男),DJ,lefthand

我GE人肉翻譯機dorothy

Mr.bladly

MADOM Marrie

LOE sir

madom flower

第一日同人一齊訓

係個肥妹仔

同佢一齊訓真係勁.....

唔舒服

一開始訓

就逼到我趺落床

唔鍾意

第二日7:30要去到HALL

好眼訓呀

跟住挽一個名叫信仰之旅GE野

好好挽呀

玩到好攰

跟住夜晚倒數

玩到勁HI

番到去都12:00

換33;郊教教

有個細路比我客到死死下

朝早我見到本聖經

紅色ge

跟住我叫佢唔好陏本聖經

佢就拎起左黎睇

我話拎左本聖經會有飄飄黎

夜晚番到去佢話唔信有

但又成日講怕

佢又叫我同佢訓

跟住我話

我唔會再同你訓

第三日我地去左馬灣挽

聽日講野聽到訓左

第4日就番黎啦

 

 

 

 

 

 



2009 年 12 月 18 日  星期五   晴天


2009-12-18 分類: 未分類

都唔明某D人係唔係冇野做

我著住基軍D制服姐

又唔係D咩

都唔明佢做咩冇啦啦問我野

有問題的

又問我著咩制服

又問我做咩唔番屋企

問我D人係唔係我條仔

我都唔明

我知香港未滿16唔比做姐

我冇聽過唔比拍囉

佢搵到條例做黎比我

我就唔拍



2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


今日去左鳳一開放日... 分類: 未分類

今日本來就12點半同呀宏去鳳一的開放日,佢又話12點半到,我彈琴彈到一點都未到......

咁跟住就答車去彩園,呀宏家姐要我地上左去佢屋企先,

上到去都唔知做咩好

企左勁耐

走得啦

跟住去左火車站再去

行行下就到左啦

跟住我地去左草地

睇到有人打

排球,

高爾夫球,

射箭

放風箏

跟住上左樓話去實驗室

跟住又落番去

去左禮堂

見到部3角琴

好想彈呀

冇彈過3角琴T_T
諗住睇人表演

點知啱啱好冇表演

挽野- -

去左坐啦跟住

坐坐下

同左呀宏走去拎D黃色紙

番到去佢家姐唔見左

跟住去睇豐年蝦

好核突呀

睇到起曬雞皮

想嘔

又去左草地打排球

跟住就走左啦

去左M記

同番呀宏家姐佢地會合

坐左係M記半個鍾

凍到死死下

雖然係著左嬲姐

但係都係凍- -

跟住去左商務

又去左琴行

又去左睇碟

跟住同呀宏去搵佢朋友

果個細路勁得意囉

跑過黎笑幾聲又走番去

無奈..

跟住就答車番屋企

我要CMCMCMCMCM

留CM啦

PLZ,回會咖

我要CM呀



2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天


2009-12-12 分類: 平常事

我想問大家一d問題呢

某個樣衰的話要吹雞

打我呢

係唔係

應該好驚呢?



勁悶的一天 分類: 平常事

今日去左科學園,1230番到學校,同呀琳傾計

,先發現一個人樣唔係佢GE錯,係佢呀爸呀媽的錯,唔怪得佢咖(同琳一齊發現的),

跟住舅父黎左,跟住就答車啦,去到科學園,

去左咩尚湖樓睇,D人就話咩尚蓉樓,勁無奈囉!!!!!!!

入左去睇個咩咩咩咩 唔記得左係咩- -睇完勁攰

,因為都唔明佢Up乜,勁眼訓囉!!!!

跟住聽聽下,有個人行左入黎,勁似明星囉佢個樣,

好似混血兒咁咖,跟住聽到原來

佢係係英國番黎,唔怪得知咁似鬼仔啦(唔想叫佢鬼佬)

跟住去左個唔知咩大樓,睇左一段唔知乜東東片,跟住去左個光電子中心,

聽佢地講野,不過都聽唔明,跟住同呀sir走左去金蛋個到,

我同呀琳坐低食野 跟住呀sir講話3:25係番落車果度等

點知呀sir遲到

叫我地唔好遲到

自己又遲到

點解好似講左成偏都係唔知d咩

去黎都好似乜都冇知過

乜都唔知,開始唔明自己講緊乜添

不過算啦 大家記住留cm呀

我要cm cm cm

大家要留咖,我會回的xpxp,要留呀



2009 年 12 月 7 日  星期一   晴天


2009-12-07 分類: 平常事

今日好凍呀,個天又落雨喎,想凍死我咩,今日番學校差D遲到,好彩好彩,冇遲到呀XD 本來今日諗住打排球,點知落雨,唉 唔制呀,

我唔制呀,聽日要排球隊,又遲放啦,我今日默ENG 溫都冇溫過,食蛋,跟住又冇啦啦比人扣左十分,變左-10分,我係到諗,全份野得100分,何來有-10分呢,

今日中午同左皇上同囡囡去左買野食,跟住又同左佢地去左圖書館,跟住又去左1B班,無啦啦有人叫我做皇上,叫左皇上做楊貴妃,勁無論囉

  今日無啦啦又比人罰留堂,原來囡囡都要留,皇上比左把姐我,我係到諗佢比左把姐我,咁佢唔洗姐咩,一大堆問號係我頭上面,有冇人可以答到我呢????

        大家留個CM啦

 



2009 年 12 月 4 日  星期五   晴天


2009-12-04 分類: 平常事

今個星期好凍呀,衣家都好凍,今日我地中1至中3 10:45 要番學校,話參觀學校喎,我地日日都係學校洗鬼參觀咩- - 跟住就係學校走黎走去。

 今個星期日日都落去打排球,次次都打到D微絲血管爆曬,搞到"於"曬,不過好好玩打到隻手咁都值得XD,星期四上PE先好笑,我打個排球,以為打左過去,點知係我個頭上面,跟住我就比個排球打中個頭 慘,好彩果陣冇打到高波,如果唔係我實痛死



2009 年 11 月 28 日  星期六   晴天


1128 分類: 平常事

好耐冇打啦!!!因為上唔到網,衣家打番啦^^  我聽日步操比賽啦 好緊張呀 又好多指令都唔熟 唔知點算好 唉.......慘慘- -  最唔開心就係某某人黎唔到 佢要番教會  好想佢黎呀

呢排冇乜點打 今日打番啦(好似講緊廢話)  我星期四又有得打排球啦 好開心 唔知點解好鍾意打排球 不過次次都打到隻手紅曬   家政終於  可以整打食啦

今日朝早要加操,無啦啦比人整到隻手紅曬 跟住就要整D制服GE野 整左好耐呀 聽日步操比賽D野我聽日再打啦8



2009 年 11 月 21 日  星期六   晴天


2009-11-21 分類: 平常事

尋日番到屋企太夜啦 唔打得 今日補番啦

尋日6點左右,準備番基軍(基督少年軍)竟然搵唔到我條裙 嗚....... 跟住我係洗衣機入面搵到,唉.....濕曬 唔知著咩好 同左呀SIR講,著第二制服,又要比人罰30下掌上壓,我唔要比人罰呀.......

我GE救星到啦  媽咪幫我整乾左啦,好野 不過成8:00先番到去,比人罰左20下,少左10下 HAPPY,跟住就練步操比賽D口令,超凍呀,練完啦,凍凍 練到10點先放 凍凍呀凍凍

凍凍凍凍凍,跟住同D死黨去左0K,0K入面勁暖呀 跟住就番屋企

 



2009 年 11 月 19 日  星期四   晴天


happy 分類: 平常事

今日好開心呀去左沙田旅行,去到勁凍,我地成班去左體育館,玩一D唔知咩遊戲,我整到耳仔同手 巧痛哇!!!!!到左食飯又比個煲蓋整到手........

跟住同左mum咪 影相相,..跟住就做一活動..做完同左D人打排球,打到隻手紅曬.....番到學校仲"於"埋.....痛呀.....今日可以唱番歌啦  happy

 



2009 年 11 月 18 日  星期三   晴天


2009-11-18 分類: 平常事

病左呀......尋日睇左E生...打左枝針,痛到行唔到,講都講唔到野,唔可以唱歌嗚.....上音樂堂都唔可以唱嗚.......病左唱唔到歌...殺左我算啦唉.......好想唱歌呀

今日好凍呀.......我狂流鼻水,救命呀 都唔知幾時可以好番,好想唱歌呀....不過衣家淨係可以唱低音唱唔到高音 唉......希望星期一唱到歌呀...今日凍到隻手冇知覺

好凍呀.....好辛苦呀....... 凍凍凍凍.......我隻手好痛呀.....都唔知幾時暖番....好凍呀...