今日派左默書啦, 我有79分呀∼
我有79分係好高分(eg.98)的人眼中,
係好低好低的分數,
但係係我地低分人的眼中,
巳經係好高好高的分數啦∼
只要進左力就得啦∼
我要加油呀∼∼∼YeaHhhhhh