電車劉 網上日誌
第一次寫blog...
希望大家多d留言...
我的進步來自你的留言...
大家多多支持!
anson2753
暱稱: 電車劉
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
唔係好想打blog...
超無聊的一天...
愛國...
開心的一天...
唔份氣的一天...
文章分類
全部 (11)
生活反思 (1)
未分類 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 54
今日人氣: 0
累積人氣: 571
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 26 日  星期四   雨天


給老師稱讚的一天.... 愉快 分類: 未分類

今天中,英文堂都冇咩特別了...

只是做一d at paper...

paper令我感到厭倦...

但是做多d都係對自己好...

到了數學課...

吳老師派數學工作紙給我們,

吳老師走過來...

看見我的工作紙做得不錯...

就講:(近期做數都唔錯....)

路人甲:「比老師讚,有咩出奇?」

對我來說...

這是十年難得一見的現像...

我已經很久沒有被人讚過了...(灰....)

路人b:「讚唔讚有咩所謂?」

稱讚可以確定我自己的能力,

何樂而不為呢...

then,

6a15發現吳老師有一到寫錯左個答案,

吳老師說:「點解我呢條數錯左,得一個同學話比我知,而39位同學卻不知道?,這就是不專注力集中的表現!」

next,

我和銘仔發at有一題吳老師講錯左...

我就同銘,一起同吳老師講,

佢都話我地好聰明...

你地要羨慕?

這是錯的行為,

應該反省自己究竟有沒有每人題數都睇清楚呢,(講真...我都未做到)

今日就打咁多先...

留cm呀...

 






訪客留言 (返回 anson2753 的日誌)


wingyin6622 於 2008-07-02 06:22 PM 發表:
發 覺 你 呢 篇 野 好 多 錯 漏 -0-
你 唔 介 意 我 直 接 講 出 黎 架 可 ?

1))何 樂 而 不 為`你 比 人 讚`係 被 動 式`你 冇 得 "為" -3-

2))吳 生 果 句`我 地 班 幾 時 有 41 個 人 ? 全 班 39 人`扣 左 我 [ 我 abs ] 同 15`應 該 得 37 =]

3))羨 慕 並 唔 係 唔 好 既 行 為`你 咁 講 法`仰 慕 都 錯 ?! 妒 忌 先 唔 好 je -v-
兩 者 意 思 有 出 入 架 @v@

>> sUp`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



marymb 於 2008-06-26 10:49 PM 發表:
唉!你唔好成日曬命啦,thanks!!!!
你俾老師讚又點呀,太吧人俾老師讚過啦,俾老師讚,好勁咩??????????????????????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你唔好咁話我啦...
個日冇咩野happen,
我只係向大家share,
唔洗咁...
我都知你成日比老師讚...
Posted at 2008-06-27 10:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tomchick2008 於 2008-06-26 10:13 PM 發表:
同意樓下講法, 丫
ANSON我會同你正BLOG GA LA
放心
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

每人做好每一日ga野...
咁就唔洗驚吳老師啦..
唔該你幫我set up the blog(唔係好想打中文,+上我打中文唔係好勁)
Posted at 2008-06-27 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingily_ 於 2008-06-26 08:44 PM 發表:
超-.-

吳生對穎子來說.............

太『孔布』了~(媽媽T^T)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

miss ng,都唔係好惡ja,
唔洗咁驚...
佢都教得幾好...(不過教得特別小小)
每個老師教學風格都唔同...
Posted at 2008-06-27 10:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



朱古力 於 2008-06-26 08:37 PM 發表:
CM FOR YOU
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sally小妹 於 2008-06-26 06:40 PM 發表:
應該反省自己究竟有沒有每人題數都睇清楚呢,(講真...我都未做到)
你打錯左d野bo~
又係Sally小老師出動開時間啦!
應該反省自己究竟有沒有每[一]題數都睇清楚呢,(講真...我都未做到)
下次唔好咁啦~!呵呵
我一d都唔羨慕你地比老師讚~
讚唔讚都係要做人~(我都比人讚慣左~)xd
你想老師讚你,等我讚下你囉~
TO電車劉:叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]