電車劉 網上日誌
第一次寫blog...
希望大家多d留言...
我的進步來自你的留言...
大家多多支持!
anson2753
暱稱: 電車劉
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
唔係好想打blog...
超無聊的一天...
愛國...
開心的一天...
唔份氣的一天...
文章分類
全部 (11)
生活反思 (1)
未分類 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 54
今日人氣: 0
累積人氣: 574
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 29 日  星期日   雨天


愛國... 愉快 分類: 未分類

今日下午...

我把所有野都推了,

只是屈在家中看電視...

(路人a:小有...劉明唔出去,係屋企睇電視?咩電視咁好睇?)

我只是睇中國女排,

中國女排vs意大利...

win得真的很不容易...

但是每當中國隊win one ball,

我當會十分開心,

而且同中國打氣...

我以前一定唔會咁做...

唔知是什麼power令我變得那麼愛國...

其實都唔知e d係咪愛國...

所以我都唔知自己打緊咩...

哈哈...

however..

留多d cm呀...多謝...

 






訪客留言 (返回 anson2753 的日誌)


wingily_ 於 2008-06-30 10:16 PM 發表:
愛國牙.....
嘻-v-
都好既~
(pS:個鐘巧令~)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shirley914 於 2008-06-30 10:31 AM 發表:
知唔知我係乜水?
我係sally小老師呀!~xd
你未打夠250字唔準走!
今日留堂啦!!!
講笑......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



朱古力 於 2008-06-29 09:35 PM 發表:
cm for you
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]