今招測文言文 唔識lor 好難 跟住頭1 2堂英文連堂 3 4 堂中文連堂 5 6數學連 maths要測 我得10幾分-3- 跟住係午息 B班整金茹肥牛 我問林泳康拎黎食 點點...... 好似香口膠咁lor食左10min 跟住地理又比miss 話嘈-3- 跟住miss harris同我地睇 番生豬羅館 睇完班主任節 miss又話我地 又係最遲放 跟住校隊打波 巨龍勁正XD 笑7死 哈 cm啦