超級乂heroes
heroes專區!歡迎各位heroes迷蒞臨小弟嘅blog,
有睇嘅可以一切討論戲入面嘅任何野,並鼓勵冇睇過嘅可以一齊睇(本blog嘅宗旨)
當然冇睇嘅都可以留cm!
anson824
暱稱: anson仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
家長日的前一日
囧.......
超級天下太平
新一年第一次食嘅 吉野...
IF I AM .......... M...
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 32
今日人氣: 17
累積人氣: 725
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 28 日  星期四   雨天


有趣的一天 愉快 分類: 未分類

今日有成績表副本睇

唉...成績比上年好像差了

下學期要努力

--------------------------------------------------------

lunch同馮某食炒麵麵包

由於本人已經齊了10個印花

本來要$24嘅餐只需$4,爽呀!

----------------------------------------------------------------

I.S堂悶到嘔泡  (<嘔泡)

突然billy話落雨了,心倩又喜又悲

喜是可立即回家打blog

悲是冇得練波

下課到操場視察環境,文sir話拖乾個地去練波

因此做咗半個鐘童工

又用水刮,又用地拖,甚至出動報紙同紙皮(多得tuck shop 阿姨)

搞到手都軟,終於搞掂

一路練波,一路落毛毛雨,但無影響踢波嘅心情

看來狀態不錯

向學界進發la!

yeah!觀看人數達5個!!!!

CM呀!

 

 






訪客留言 (返回 anson824 的日誌)


peter6a17 於 2010-01-28 10:40 PM 發表:
下學期努力 = =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ok!
 
Posted at 2010-01-29 06:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungchikong7 於 2010-01-28 09:39 PM 發表:
呵....
2個小功+2個優點有排爽@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁串 = =
Posted at 2010-01-29 06:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winson2413 於 2010-01-28 08:49 PM 發表:
咁快十個印花-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我食咗3次咋∼∼
Posted at 2010-01-29 06:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]