超級乂heroes
heroes專區!歡迎各位heroes迷蒞臨小弟嘅blog,
有睇嘅可以一切討論戲入面嘅任何野,並鼓勵冇睇過嘅可以一齊睇(本blog嘅宗旨)
當然冇睇嘅都可以留cm!
anson824
暱稱: anson仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
家長日的前一日
囧.......
超級天下太平
新一年第一次食嘅 吉野...
IF I AM .......... M...
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 32
今日人氣: 9
累積人氣: 681
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 6 日  星期六   晴天


家長日的前一日 呆滯 分類: 未分類

首先向大家say sorry先,幾日冇打blog(雖然冇乜人睇......)

大家對於明天的家長日有甚麼期望?

本人已肯定跌硬

出年將消失於E班

希望大家吸取本人嘅教訓.....

你地幾點去呀?

我12:50-1:00

有機會遇到你地

到時一齊討論下成績

----------------------------------------------------------------

今日同足球隊D人去訂波3

訂左一件車仔客隊嘅款

個球員名叫:hiro

係咪fit哂我呢!

下次穿俾你地睇

順帶一提

搭MTR時

隔離個位有D血

相信各位女仕都知咩事la

---------------------------------------------

travian 開左ser4 la

大家一齊玩la

my name:   anson824

 

 

 

記往留CM呀!

 

 

 






訪客留言 (返回 anson824 的日誌)


yungalison 於 2010-03-24 07:11 PM 發表:
cm 4 u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siushui129 於 2010-03-11 10:15 PM 發表:
`[C0mmEnT__!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winson2413 於 2010-02-08 09:31 PM 發表:
唉-3-我既「assignment」衰左啦
出年又吾可以系3E出沒@@
真系希望可以番去考試前,要以前既自己溫多d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CSCHAN 於 2010-02-07 08:45 AM 發表:
車仔.............
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Hazel_0304 於 2010-02-07 12:20 AM 發表:
我2點半...唔好咁諗啦
下年一定見到你既 話唔定係你係3E見唔到我呢..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fungchikong7 於 2010-02-06 08:15 PM 發表:
我2點...=.=
因為要打學界囧
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]