超級乂heroes
heroes專區!歡迎各位heroes迷蒞臨小弟嘅blog,
有睇嘅可以一切討論戲入面嘅任何野,並鼓勵冇睇過嘅可以一齊睇(本blog嘅宗旨)
當然冇睇嘅都可以留cm!
anson824
暱稱: anson仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
家長日的前一日
囧.......
超級天下太平
新一年第一次食嘅 吉野...
IF I AM .......... M...
文章分類
全部 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 9
留言總數: 32
今日人氣: 0
累積人氣: 782
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 30 日  星期六   晴天


轉筆的藝術 分類: 未分類

不知為何,近來同學問間興起轉筆

剛仔,俊也一起轉

樂樂更叫我教佢(當然無問題!)

雖然我是轉筆新手,但比其他事來說

這已經算有些成就

本人做事一向半途而廢,三分鐘熱度

e.g. 看鋼鍊,第+五話後已沒有追下去

heroes算是不錯,但也曾放棄(現在也算追上美國的進度)

講返轉筆,以下有些短片

本人正練習Sonic Reverse

 

 本人引以為榮的Fingerless thumbaround normal

 

努力練習吧!
 

 

 






訪客留言 (返回 anson824 的日誌)


peter6a17 於 2010-01-30 09:06 PM 發表:
對轉筆無研究 = =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

= =
 
Posted at 2010-01-31 10:14 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fungchikong7 於 2010-01-30 08:27 PM 發表:
淨係識sonic同finger pass= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我5識 finger pass = =
Posted at 2010-01-31 10:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



winson2413 於 2010-01-30 07:22 PM 發表:
因為我無意間整左枝筆先開始轉-____-
唔知我個招係咪sonic呢-__-無研究
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下次轉比我睇!
Posted at 2010-01-30 07:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HoNg1008 於 2010-01-30 02:53 PM 發表:
轉筆....我以前都玩過..
不過..放棄左好耐啦..
Fingerless thumbaround normal..
我都識..
其他既sonic...finger pass個d..
我都識d啦...
得閒 都可以一齊玩下.
不過..一個月之前..
我枝筆比我跌到爆左...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

o..... so sad......
Posted at 2010-01-30 07:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]