今日9點幾起身,之後出咗去同婆婆公公飲茶.買咗本yes!(黑澀會丫!!)
之後番到屋企,同 d fd傾msn,傾到5點幾,之後睇下電視,做下功課
6點就去咗表姐屋企吃飯=]
明明就可以打機,死功課搞到我無得打,要係個到做........,,,,好cheap丫!!!!!!!
10點到番到黎,就係咁啦
吳克群唱歌好好聽啊!!