今日我差唔多1點先起身;P
我就出去食麥當勞,食完之後約D friend去打休保齡球,
今日最高分打到146分^^,打完保齡再打羽毛球,打完羽毛球再打籃球
WOW~~~~~
今晚有大閘蟹食啊^^,今日食左兩隻,1公1(那),好好味啊,聽日好似仲有得食0v0
期待中...........................^^