小峰之誌
anthonychoi
暱稱: 小峰
性別: 男
國家: 澳門
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唉~~
中測~
放假~~~
聖誕節啦!!!!!!!!
你的美............
文章分類
全部 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 435
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 19 日  星期五   晴天


中測~ 愉快 分類: 未分類

又到中測啦 ..唉~~~~

今次我一定要得 ....

我今次咩都唔做 ..

只係溫溫溫溫

琴日已經開始溫數啦 ...

我今次ge目標除左一定要有進步 .....

重有..要得2個單位 ...戈個一定係物理啦 ...

數今次我一定會pass ........

其他重要有進步

總平均一定要進步 啦 ...

咩都唔理~~~~~~~

我相信以E種士氣..

今次我一定得ge~~~~

再多辛苦..我一定會捱過佢 ..

一定要同肥翔..肥波一齊畢業 ^ ^

唔講lu~~~~~

中測再打

GOOD NIGHT ^ ^






訪客留言 (返回 anthonychoi 的日誌)


puikarlo 於 2010-04-06 02:59 AM 發表:
CMCM=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~~~ ^ ^
Posted at 2010-05-04 11:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



k0rea 於 2010-03-19 10:46 PM 發表:
我都想啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯=]
Posted at 2010-05-04 11:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



titus1992 於 2010-03-19 10:40 PM 發表:
55,,我都想一起畢業
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]