123

2009 年 8 月 4 日  星期二   晴天


SoRRy To XXX 感動 分類: 未分類

睇左你封信好多次,明白了你想表達的意思!尼幾個星期,重覆唸了many times,我覺得我地咁樣下去,不能解決辦法..我地好似「互相殘殺」一樣!不如我地大家都退一步也..好5好???大家其實都有錯,係5係???退一步海闊天空嗎?多一個fd,少一個敵人嗎!我也誠實的承認我有做過一d好5成熟的事...我地可能都「不夠成熟」..我地有時都「不想長大」,but人有時都会變成熟咖嗎!所謂經「一事長一智」嗎!!!天父講過我地應該原諒人七十個七次!我一個好important的fd講過叫我「別說對不起」,佢話過一個真心誠意的sorry...一次就夠!我就用我最真心的心同你say一聲對不起!相信我隨著時閒的流逝,佢地会接受你!!!






訪客留言 (返回 apple0419 的日誌)


Ryan_bb 於 2009-11-17 09:05 PM 發表:
CoMMeN3t~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ywi96620 於 2009-11-02 11:03 PM 發表:
路過... cm...
要回cm啊!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pippa_b 於 2009-08-22 07:19 PM 發表:
ComM3t ~~
冇得做Best Friend都做到Friend呀
好喇~ 給Friend的cM到了~
update左qooza,,, 得閒黎睇喇~要脾cm加
Friend 4ever
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lydialam924 於 2009-08-20 12:08 PM 發表:
cmcmcmcmmcm

cmcmcmcmcmcmccm
cmmccmcmcmcmc
cmcmcmcmcmc
mccmcmcmcmc
for u
for u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]