2011 年 1 月 2 日 星期日 寒冷
記得以前我地每日都會更新個blog,無論咩都打一餐, 無聊的,攪笑的,一起去玩的等等.. 時間實在太可怕啦..可以將人既心拉遠.. 將人同人之間既感情疏遠 而家身邊既朋友都有佢地自己既朋友.. 或者大家都有自己既目標啦 根本無可能變返好似以前甘樣 點解人越大人會越空虛同寂寞.. 點解朋友越黎越少.. 人生好似無晒方向.. 生活乏味,日日如是 打開個msn唔知可以搵邊個 打個手機電話簿無人可以傾計 呢種感覺真係好難受 突然覺得好多野都好假甘 無野會係一輩子