為了愛`我真受夠傷=]
apple_babi
暱稱: (` .* ♥ aPPLe}x]`
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
{你 對 我 再 差 刀 不...
你太重要 使我淚亦落...
*{我不怕死心不息愛你...
2008 年 2 月 23 日  星期六   晴天


你太重要 使我淚亦落得多*` 分類: 未分類

-金 日 同 SHUEN 好 番 了 ! 原 來 是 誤 會 ?!
-系 咩 刀 好 喇 !  最 緊 要 無 事 丫 @V@
-嘻` 琴 日 滴 日 記 還 有 要 謝 - 小 瑤 + 朗 仔 !
-所 以 金 焦 就 打 左 比 SHUEN!" ^3^
-上 堂 滴 刀 好 悶 了 .. 要 開 始 習 慣 吾 SD SMS!
-50 日 丫 ! 金 日 47 了 ! + 油 >U<
-LUNCH TIME 時; 提 子 同 我 講 了 ...
-話 車 車 睇 了 " 秘 密 簿 " .. 可 惡 ..
-超 火 \ 3 / 明 明 吾 比 佢 睇 咖 -333333-
-放 學 同 芒 果 去 罰 企 .. 見 到 "SOGO" .. 好 好 笑 ;
-之 後 去 左 將 中 m 記 食 野 xD` 去 埋 將 廣 買 簿 ^3^
-番 到 屋 企 .. 媽 竟 然 知 道 我 去 了 將 中 ;
-可 惡 ... 冰 個 講 咖 \3/
-車 ` 你 叫 我 點 去 信 你 丫 ... ?!






訪客留言 (返回 apple_babi 的日誌)


CATHY_0212 於 2008-02-23 10:57 PM 發表:
仲有47 日 ....
要加油唷....
唔好前功盡廢aR!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]