2010.06.24-2010.06.27
由24號到而家,, 老婆一直陪住我..冇係我視線範圍消失過....
24號入左大咼口搵老婆,,,第一眼見到佢既時候,,係一位天真活潑既小朋友,,,,,bb既手仔,,bb既身形.. 但係個樣就好似好成熟 哈哈
到左大咼口同老婆去左葵湧唔知咩樓報一個唔知咩野既課程..但係忘記左佢屋企人簽名 ,,所以冇報名到..之後我地坐車去九龍..第一站就上左我屋企玩勁舞,,,,hea左一個幾粒鍾之後就出左我落下大快活食野-,- 食完之後去左荷里活搵金龍果班人,,,見到佢唔夠一支香時間就走左lu..同老婆由荷里活行到九龍城糖百府食冰,,路途非常遙遠,,行到我地行下休息下咁,,我地不段俾蚊針,,真係好可憐-.-幾京辛苦行到九龍城已經差唔多7點lu..見到老婆行到腳都痛埋...我馬上心痛左>< 帶左佢去糖百府果度食冰,,我地食左朱古力冰,,,食完之後我地行九龍城廣場,,見冇野好睇之後,,我地去左新莆光搵介指^^..但係去到果度d莆頭關晒啦..又好失望咁去彩意果度坐..但係老婆佢唔想番屋企..其實係我想佢留底陪我>< 我地成晚坐下訓下甘.咁就一晚過後
2010.06.25
果晚過後老婆上左我屋企訓覺,,,老婆訓我床... 我訓沙發 一訓就2點幾啦..我同老婆又出左去...都係去左新莆光搵介指,,,不果果度d介指又係冇得刻字,,好冇意義-,-
之後去左黃大仙上村又坐又hea咁,,,25號晚又係公園hea通頂....超級攰
2010.06.26
又攰又眼訓既我地去左西九龍搵我地寶物,,,,終於搵我地介指啦..38蚊一隻,,都幾平,,
我同老婆由2點幾行西九龍到9點多少少.. 係西九龍留左我地腳步^^
之後我自己去左網吧開通了
不果今日老婆一定要番屋企,,,期實我好唔捨得你,,唔想你走..但係你都屋企 我都有屋企 ...第2次見面希望來緊依個星期
CMK ❤MKW 7 DAY=]
|