2010.8.18~2010.8.19~2010.8.20
2010.8.18~2010.8.19
18晚四仔約左我上去彩雲吹水 係百難得一次機會.咁咪順便叫埋楨爺落來 ,四仔請我地食m記.食完又係度hea坐 見悶就落左去網吧打左3個鍾機 就打完之後上左彩雲飲茶 飲完都9點幾 上番屋企換衫就出來搵契仔 一見到佢令仔左好多 不果串過我勁多- -
不段俾佢追問老母係邊 老母係邊 我就話佢係屋企 訓緊覺 之後見到妹 跟住又係新世紀見到妹同佢一齊過到大圍 跟住就分開左又係大圍hea hea到悶-.- 跟住唔知點解去旺角做咩 又大雨- - 係新之城避雨 其間有條女俾我睇手機 手機果度問 做個朋友好唔好..
我答:哦!! 留左個電話俾佢 無奈-3- 因為體力不支既關係番番去訓覺 呆呆滯滯咁就過左24小時......
NML 半個月啦=]
|