又係一段日子冇打lu...
學小明講...
冇打日記唔等於專注學業....=口=
今年已經係中五..
但係我既危機意識都係冇咩...
真係救命呀...>口<
返到學校..同學們看來有不少改變...自己亦都有..=p
學校已被教會勢力入侵...@@
5E好像看來比上年團結了...
老師們都變得隨和了...
留在學校的日子已經不多了...要好好珍惜,,,
目標係二十分...努力呀..(跪下..)