又幾日冇打..-口-" 呢幾日溫ECON溫到個人都癲癲地.. 今日考個陣.. 答左好多野.. 不過.. 都唔知自己寫緊咩..-V-.. 跳得樓...凸.. 今日又落雪LA..-V- 而家好憎落雪.. 因為會跣低..-V-.. P.S. 我好似又病發..-口-